20091107

Malam Nii Ada 2 Match Final ?

Yawww sudah lama tk mengupdate ini blog yaa.haha.so exam dah nak dekat The End ! yeayy hari rabu sudah MERDEKA ! ahaha.suka pulakk aku tk sabar ni nak SchoolHoliday ! :D hehe
Okayy malam ni kan Football ada 2perlawanan Final.Ahaa antara Al Ihtihad Vs Pohang Steelers(Afc Champion) whuaaa gilaa gempakk tuu.aku sokong Al-ihtihad ! haha sebab cara main dia gerek.hehe.dan dan lagi satu antara Negeri Sembilan Vs Kelantan (Piala Malaysia) yeayy yang ini aku sokong aaa aa entah ehh aku rasa negeri sembilan banyak pemain2 muda kebangsaankan?dan aku dengar sepanjang piala malaysia ni dia tkpernah kalah kan?ahaa bagus boleh juara.dan dan kelantan ada Indra Putra tuuuu huiyoo ahaha kelantan pon hebat ! so aku sokong JOHOR ! Ahaha ehh ada ke johor?Tak tau johor pusingan suku akhir dah kena tendang awal2.HAHA tapi takpa johor tetap boleh bebb ! Ahaha.aku sokong 2dua lahh tapi asalkan masa kat stadium tu jangan ada yang baling2 besi ke papan tembok ke sudahlahh kan.nak bergaduh2 pulakk apa hal bebb.haha.so malam ni semua rakyat2 malaysia supportlah BolaSepakMalaysia ini ! Yeayyy Enjoyy yaww ! :D

p/s : Final Final Footbal ! :D

No comments:

Post a Comment