20091110

Weehoo ! paper sudah habis ! Merdeka ! Weehooo ! :D


Weehooo ! exam sudah habiss weehooo ! hari ini last paper Tassawur Islam,but esok sebenarnya ada lagi paper tapi Pjk so apalah sangat enn.kira dah settle lah semua paper2 yang memecahkan,memenatkan,mengkecohkan,meng-takstabilkan dan memerah segala apa yang ada di otak aku ni.whoaa refresh balik otak aku ni setelah melalui semua perkara2 yang diatas itu.aissehh kepenatan yang tidak terhingga dari 27October - 11November 2009 ! ahaha.

Akhirnya semua bebanan menghafal dan membaca semua buku2 yang ada akhirnya selesai.Alhamdulillah.apa apa pon mari kita sama2 melafazkan kata merdeka beramai2 kepada aku dan budak2 yang sama habis paper dengan aku jom ! Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! Yeaayyyy ! ahaha.akhirny..perkataan inilah aku tak sabar2 nak sebut tahu?Muahaha.tapi aku rasa tahun ni dan dalam masa 1month lebih ni laa aku kena enjoy puas2 wooo sebab apa?sebab nextyear gua sudah SPM gilaaa ! Ahaa masa depan tuu.Ahaa aisehh agak arr aku boleh buat ke tak enn.harap2 next year aku study smart anda bijak.HAHA.doa2kan laa aku nextyear belajar bersungguh2 nanti :D so apa apa pon aku dh merdeka sekarang ! so bak kata Bedah kita boleh tengok movie hantu hari2 dan kita boleh tulis lirik hari2 dan kita boleh onl selalu ! Yeayy enjoy yaww ! Hahaha.

Okayy hari ni pagi sebelum aku merdeka dan mengambil paper Tassawur,pagi didataran kejat.sambil2 cikgu memberi ucapan2 semua aku bebual laa ngan membe2 aku.then cikgu pon tegur cakap 'saya masih nampak budak2 yang pakai t-shirt lagi' mcm ditujukan kat form4 lah almaklumlah kita orangkan exam.so kenapa perlu memakai t-shirt enn.tapi aku tergolong dalam orang2 yang memakai t-shirt itu.wakakaka :)) alaaa malas woo nak pakai uniform sekolah.haha tu pasal aku pakai t-shirt sukan.hehe.so kenalah panggil diri kat depan enn.ramai jugakklah yang diri kat depan masa tadi.hehe.aku buat muka takbersalah je aaa enn kat depan.hehe then si pyp tegur aku ckp kau kena jugak?aku pon membuat muka.ahaha.lepas tu ada puan J dekat2 situ jugal.then aku pon tunduk kepala.haha.normal lah kalau ada masaalah disiplin sure orang tertunggu2 dia.haha.aku bukan apa rambut jee ni aku seram2sejuk.hehe.so lepas tu kita orang kena tulis nama kat buku.dh tulis2 nama semua aku dengan si fendy pon naiklah.The End.Hahaha


p/s : Sekali lagi Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! HAHA :D

No comments:

Post a Comment