20091117

Yesterday Many Things Happen To Me

Cerita ni semalam punya,memang ingat nak update semalam habis badan aku rasa panas jee tulang belakang sakit,otak pon tk fresh,letih semacam je kan semalam.tu yang tk update semalam hehe :D okayy semalam banyak jugaklah perkara yang berlaku kat aku ni.aku tak tahu lah semalam hari apa,maksud aku bukan hari isnin ke selasa ke rabu ke apa.yee lah semalam memang hari selasa,maksud aku semalam hari malang aku ke hari gempak aku ke hari apa ke.entah aku pon tk sure sebab banyak sangat yang berlaku.haha.okay aku mula kan satu per satu.ahaa


Pagi aku bangun macam biasalah nak ke sekolah enn.tapi harini macam lain sikit.aku siap2 dengan pakai baju ragbi sekolah dengan seluar hijau sekolah bawak beg,exam kan dah habis so beg takdalah beban sangat nak bawak kan.then aku pon keluar rumah awal tunggu pakcik van aku datang amik.tapi yang aku peliknya aku tunggu punyalah lama tak sampai2.haiyo pakcik dah tak amik ke apa?kan belom habis sekolah cuma budak2 form3 jee enn dh habis ni yang tk amik apa pasal?aku pon balik ke rumah amik duet 50sen tambang bas.okay jalan kaki ke bustop yang amat gilaa jauh tu.perghh aku agak sabar jugak laa kan tunggu bas punya lama dari pukul 6.40 sampai pkul 7 haihh.sampai je sekolah terus aku beratur ohh okay Puan J harini bertugas aiyo.okayy puan J pon cakap la bla bla tapi harini tak ramai sangat murid kat sekolah.budak2 form4 dengan form 5 jee tapi tu pon budak2 form 4 3kelas je ada.so agak kekosongan sikit sekolah harini,okay Puan J pon cakap
Puan J : Ni siapa2 yang pakai T-shirt ni naik atas pentas sekarang,dan bla bla dia memberi ucapan.
Budak2 yang pakai T-shirt ni pon apa lagi naik lah.yang aku ni bebual aku pon kena jugak naik atas pentas.whoaa gila gila aku lah orang yang pertama sekali naik atas pentas,yeayy agak femes harini selamat lah tak ramai orang.agak cool sikit.takdalah malu sangat sebab yang naik atas pentas pon agak ramai lebih2 lagi budak perempuan arr.lelaki ada dalam 5orang je gitu.budak2perempuan amik kau mau tak berbelas.aha.masa tu kita orang kena duduk kat pentas tu,sambil2 tu enn aku nampak Si bedah jeling2 kat aku dari belakang.aku pon buat muka selamba jee laa.aha.Puan J pon suruh budak2 yang kat atas pentas tu ke Bilik Disiplin.whoaa gilalah lepas tu Puan J cakap amar awak selalu lari dari saya eh?Ahahaha aku jugakk ke yang kena?HAHA ohh okayy aku tahu ini pasal rambut nii.normal lah tu,so aku pon ke bilik disiplin,yang si Syafiq awal2 dah blah,takpe2 aha.masuk ke bilik disiplin beramai2 buat majlis besar besaran bak kata Puan J haha.so denda yang dikenakan adalah,
Kaum2 lelaki : Sebatan di Punggung 1kali dan tulis nama ke dalam rekod disiplin
Kaum2 perempuan : Sebatan ditangan dan tulis nama ke dalam rekod disiplin
Whoaaa aku rasa2 lah kan dari form 1 sampai form 4 ni sebatan di punggung aku dah kena agak2 12kali dh kot.haha.whoaa lepas tu Puan J pon bebual laa ngan budak2 ni dengan mesra2 sebelum kena hukuman.haha.lepas tu Cikgu Fidzamil datang whoaa tuan besar sudah datang,siap sedia rotan si kedah pon amiklah rotan then sorang2 kena.aku yang last kena,alaa apa lah sangat 1kali tu.selamat lah ada seluar lapis kat dalam.HAHA.


Okay keluar dari bilik disiplin aku terus menaikkan balik rambut aku.haha maklumlah degil.haha.so terus aku naik ke atas.eh budak2 ni mana?banyak yang aku tengok semua kelas digunakan utk Spm Esok.ohh a'ah enn Spm esok.eh eh kejap ada bilik H1N1 lahh.Muahaha.gereek habiss.haha,aku pon bingung sikit dalam masa 30minit aku kat tingkat 4 tu aku tak tau nak kemana sebab aku ngan 3orang budak lagi mencari kelas mana yang kita orang nak duduk ni?haiyo.ohh okay si Nafira panggil cakap amar duduk kat kelas 2b2 aaa?ohh tingkat 2 yee.okay okay aku po gerak ke kelas tu.dalam kelas apa lagi time untuk bergambar weeho ! agaga dengan suasana agak bosan ya amat gilaa dalam kelas tu.tapi kita orang amik2 gambar semua dengar lagu semua dalam kelas so takdalah bosan sangat kot.ahaa.cikgu hafizah pon masuk.whoaa rindu cikgu ni.cikgu cakap kat aku
Cikgu hafizah :Aikk amar?awak datang pulak sekolah?rajin pulakk yee?
Aku : Ehehh biasalaa cikgu nak akhir2 sekolah ni kita kena rajin2 lah diri kita ke sekolah.lagi pon mat nor cakap cikgu nak belanja makan tu yang saya datang tu.HAHA
Cikgu Hafizah : Ehh kejap2 tang mana cikgu kata nak belanja?ahaa cikgu kasi duit je laa sorang rm3 pandai2 lah korang yee
Budak2 kelas 4K : Whoaaa gilaaa gereeekkk ! Hahaha :D


Loceng rehat pon berbunyi budak kelas aku semua harini turun rehat.tapi kan harini 4k punya kaum tak ramai yang datang,so yang datang ni smua budak rajin2 jee termasuk aku.Ahaha.harini makan nasi ayam.lepas selesai makan semua aku pon gerak ke koperasi.aku,asrol,musa dengan si abey.terserempak lagi dengan si nuryn.lepas tu si nafira kata dia nak belanja makan.whoaa aku pon amik coklat safari 4haha.terima kasih nafira oii.naik ke kelas uztazah masuk,so aku tolong2 uztazah kira markah paper Agama.lepas je uztazah keluar aku pon apa lagi amik hp bukak lagu amik kerusi susun dan baring tidoo time ! Haha.lepas aku bangun si musa dengan si abey pon amik hp aku dengar2 lagu.sampai lah ke waktu balik.sambil2 tu aku txting dengan si bedah.maklum laa dia ni lah suruh aku bawak hp ke sekolah.weh thanks yaww bedah kalau kau tk suruh aku bawak phone ke sekolah sure aku bosan tahap gilaa punya ! Haha.
okay time balik,whoaa pakcik sure tak amik lagi kan?haihh aku pon balik naik bas adehh dh lah panas aku pon terus ke bustop tunggu bas adalah dalam 10minit gitu.turun je dari bas jalan lah kaki sampai rumah.then aku sampai ke rumah.Masya-Allah punya lah letih harini aku pon bukak beg aku terus gedebushh ! jatuh aku ke katil.haihh penat2.


Petang dalam pukul aku keluar ke cc kejap jumpa si tajesh.ahaa then budak2 ni ajak main bola?aaa?aku letih arr malas sehh so aku pon duduk kat padang tu tengok budak2 ni main.eh eh kejap apa pasal ramai yang jatuh ni?HAHAHA aku naik guling2 ketawa maklum laa padang basah.then kan bola pergi ke jalan raya.ada mamat india kedai depan nak kasi bola kat kita orang.lepas tu dia nak sepak bola tau last2 dia jatuh kat jalan raya.bola ke mana dia kemana.Wakakaka.budak2 ni gila jahat ketawa terbahak2 takbole bla sungguh.ahaha.malam pula aku rasa badan aku kurang sehat.txting lagi dengan shafakabedah.dia cakap aku jangan gerak kecuali kalau2 ibu aku panggil.Haha okok puan bedah.HAHA.so malam tu aku rehat je laa kat bilik dan The End :)

p/s : Badan aku sakit2 otak pon dh biul suara dh takda plus plus aku selsema.haiyo.

No comments:

Post a Comment