20110915

Waiting Of Love Part 1 . ( Perkenalan )

Assalamualaikum ,

Al - Iqbal Putra , Seorang remaja berumur lingkungan 15tahun yang berkulit coklat cerah , tidaklah terlalu tinggi , bermisai , berambut panjang , bibirnya ala2 merah menawan . Iqbal adalah seorang remaja biasa yang menjalani kehidupan seperti insan biasa yang lain . Keluarganya tidaklah kaya dan nak dikata miskin pun bukan juga , keluarganya adalah sederhana . seperti biasa Iqbal balik saja dari sekolah dia terus menghadap komputer baru yang dibeli oleh Ayahnya .

Pada hari itu Iqbal telah berkenalan dengan seorang remaja wanita yang seusia dengannya di Internet . Namanya Adlina Afiqah berkulit putih gebu , kening yang cantik , berambut panjang kerinting dihujungnya , matanya mempersonakan dan senyumannya yang menawan .
Entah kenapa haritu Iqbal terasa sesuatu dalam hatinya . Hatinya berkata ' Perasaan apakah ini Ya Allah ' masih ragu2 dalam hatinya bila berkenalan dengan Adlina ini . Tapi didalam hati Iqbal juga berkata yang dia sangat gembira bila berbalas email dengan Adlina ni .

Mulai hari itu Iqbal bila balik sekolah je selalu membaca email yang dibalas oleh Adlina , hari demi hari demi hari mereka berbalas email . semenjak hari itu Iqbal rasa senang sangat hatinya , Dipendekkan cerita hari harinya dipenuhi dengan raut wajah yang sangat gembira . . .

Bersambung*

1 comment:

  1. Huuuu baru jumpa blog ni, macam seronok jee okay teruskan membaca :)

    ReplyDelete