20091112

Bermain Uno Dikelas? Nuryn Walfiah Sayang Aku?

Hari ini pagi ayah kejutkan sebab semalam malam aku suruh ayah kejotkan sebab malas mau kunci jamAhaha.ayah pon kejut sebab ayah pon nak pergi kerja.so aku solat subuh.tapi time pagi maklumlah nyanyok2 sikit masa bangun tu.then terus pergi mandi gosok gigi basuh muka dan apa2 yang patut dilakukan apabila hendak bersiap kesekolah harini hehe.lepas memakai pakaian2 sekolah semua aku amik beg jejak keluar dari rumah.naik van dan terus ke sekolah.sampai je sekolah macam biasalahkan aku mesti duduk tempat port aku area kan tempat area2 kantin situ ada tempat duduk 4persegi.Wakakaka.gerek enn aku cipta nama tempat tu sendiri.hehe.aku pon pelik jugak kenapa si Vijay harini tk ada pagi2?selalu dia bukan sampai awal ke?ahaa.aku pon lupakan balik,so perut pon agak2 lapa enn aku pon ke kantin terus aku beli Nugget.woaahh mmg tiap2 pagi aku beli Nugget tu pon sebab panas2 sedap tuu.nak beli?Rm1 dapat 4.Haha.aku pon makan2lah.si Vijay pon sampai dan macam biasa berbual lah kita berdua.Ahaa nak jugak cerita sikit pasal si Vijay nii.aha.dia ni aku kawan dari darjah 5.ahaa.dia pindah ke Sekolah Kebangsaan Seri Perling 2(SKSP2) yaww sekolah rendah terbaikk aku ! Aha,masa darjah 5.then aku tak sangka pulak dia duduk rumah dekat2 je dengan rumah aku but sekarang dia dh pindah ke Bkt Indah,berjauhanlah kita.dia ni kawan India aku yang terbaikk dan terapat dan terhandal sekali.Wakakaka.tak sangka aku kawan dengan dia dah bertahun-tahun lamanya enn.aha.okay sikit jee laa aku nk cerita tadi hehe.so sambung balik cerita sekolah tadi,aaa cikgu pon dh berkomandangkan suaranya diDataran apa lagi aku gerak laa ke dataran.Hmm baca2 doa semua terus naik ke kelas.

Okay harini ada paper Pjk lepas rehat.apa lagi budak2 ni sebelum memekak je lahh kat kelas.eh kejap.aaa Uztazah masuk apa lagi semua diam dan menumpukan perhatian.ada budak yang tk masuk enn?ahaa maklumlaa angkara memonteng2 kelas ni dh normal bagi2 budak2 ni.sama je mcm aku sebenarnya*Ahaha.tapi masa kelas Uztazah tadi aku masuk sebab aku tau Uztazah mesti tanya pasal Paper Tassawur semalam,memang aku nak dengar soalan2 dan jawapan tu.so berbincanglah pasal Paper Tassawur kat kelas tadi :) lepas dah bincang semua Uztazah pon berbual biasa2 dengan kaum2 perempuan.budak2 lelaki buat hal masing2.ada yang tanya 'Eh tak baca buku Pjk apa?'haha aku pon jawab buat apa nak baca Pjk tu ibaratkan Kita makan dengan Tidur jee Simple Dan Kacang.HAHA.okayokayy sebelum rehat jugak cikgu Bi pon masuk,eh siapa nama cikgu Bi aku eh?lupaa laaa adehh.Muahahaa.dia masuk dia bagi kertas utk buat Oral 2 yang belom selesai.so kita orang kena hafal.aku buat dengan si Asrol.Weehoo aku dh hafal dah tinggal nk baca je.hehe :D Krriinnggg ! masa rehat woo.si asrol ajak aku pergi pejabat amik Sijil Pmr.haha gilaa lahh Pmr last year.nak habis sekolah baru dapat.ayoo.aha.lepas dh amik2 semua aku pon ke atas.All rite siap sedia pen pensel anda semua.Paper Pjk nak dimulakan.Lol.Soalan Pjk agakkk sempooiii baikkpunyaaa.haha senang2sususah.haha.kringg loceng dh bunyi woo.Wuaahh harini baru betol2 merdeka takda lagi paper ! Yeaahh !


Pukul 12.budak2 dikelas berterabur macam semut.aku,syapiq,musa,abey dan juga si Tuek ke kelas 4Inovatif.apa lagii enn.Uno time ! Ahaa aku rasa yang main Uno tadi nak dekat 9orang,haha aku Uno game num 5 haha.maklum laa tk pro enn.tapi kan dalam2 aku tengah main Uno tadi dengan suasana macam pasar kipmart tadi,ada pulak aku terdengar ada bau budak dari kelas 4S ni.haha.boleh bau ni?ahaha.Lol.Si Nuryn Walfiah panggil aku.terus arr aku keluar si syaril menyebok.aha.aku pon keluar tengok ada 4manusia disitu.dan Paling Femes Manusia yang aku kenal kat situ NurynWalfiah dan juga ShafAkaBedah ! Ahaha.yoo shaf ! muka2 suka jee diorang.so si nuryn nk kasi tau sumthin.tadi aku pon dh macam blurr sikit enn apa kena dengan si nuryn ni?datang dengan 4orang,pelik2 jee.ish ish.si nuryn pon berkata 'Amar sebenarnya aku sayangkan Ezue tapi aku terpaksa cakap' aaa aaa si bedah pon paksa ckp.aha.'Amar aku sayang kau'Aaa?buntu aku kejap.aaa aaa si nuryn ni pon cakap sebenarnya kita orang ni main game 'Truth Or Dare' so aku kena Dare aku terpaksa kena cakap.haha.oooo ingat kau sayang aku mcm mana tadii.haha.Ayoo so si bedah pon ckp aaa tu jee.ahaha.aku pon dengan keadaan pelik dan hati yang agak nak ketawa berguling2 ni terus balik kelas 4I.woo macam siot tengok kad aku.wakluu !.ahaa.

Loceng berbunyii,aku rasa harini loceng bunyi macam kedengaran kuat pulakk kat telinga aku ni.muahahaha.biasalah dh habis exam.Haha.terus aku gerak keluar dengan si Azmir.tunggu pakcik sampai,bebual2 semua pukul 1.30 van pakcik pon sampai.sampai rumah aku pon apalagi Terus onl pc bukak Myspace dan Melayan Ym,eh bedah onl ahaa chat dengan si bedah dan bla bla bla.Ahaaa The End :D


p/s : Bedahh aku sayang kauu ! Wakakaka.Bak kata si nuryn*.Weh nuryn aku perli kau tau ni ! HAHA :D

No comments:

Post a Comment