20091114

Aku hari ini.

Pagi sedar aku pukul 8.30.tapi ditundakan keranan mimpi best so aku bangun pukul 9.30.tapi ditundakan lagi kerana aku malas nak bangun dan akhirnya pukul 10 aku bangun.dan duduk sebentar di atas katil dan membuat senaman.haha.dan terus aku kemas2 katil dan bilik setelah 5hari tk kemas akibat sekolah,ini kerana setiap pagi aku bangun pernah pulakk aku kemas katil enn.aha.weekends je laa aku kemas bilik aku selalu.hehe :D

Dan pagi aku ke dapur nampak2 ada putu mayan.whoaa ini menarik ni.dah lama jugak aku tk telan putu mayam ni,dh memang pagi ni tekak aku rasa nak makan sumthin yang manis2 tapi sedap utk sarapan pagi.haha.okay bawak putu mayam masuk ke bilik dan menonton tv.lepas dah selesai makan semua aku pon terus ke pc dan dan on kan nyaa.yeayy onl time ! weeho ! Lol.
Aku bukak myspace dan juga facebook sambil2 tu melayan jugakk Ym dengan si Sue.okay sambil2 aku bercommentho tiba2 kedengaran suara ayah dari pintu dan berkata
Ayah : Adikk,adik dah mandi belom?
Aku : Belomm.nanti kejap lagi.malas mau mandi.haha

Ayah pon terus chow dari situ,aku pon sambung syok kan diri onl.jam pon nak dekat masuk waktu zohor azan pon sudah berkomandang aku masih dekat depan pc lagi,ayah pulaa masuk lagi, dan berkata
Ayah : Adikk ! dah mandi belom?dah zohor dah ni tak mandi2 ! Nada dia agak tegas tapi tk menunjukkan aksi marah pon
Aku : Yeee yee adik nk off dh nii.ish ish amar ni dh kena tgur lagi baru nk off apa nak jadi?*HAHA

Aku terus ke bilik sebelah dan bukak tv.ahaha.aku tgk cte apa ntah tadi astro ria.haha.dan aku pon tgh syok2 tgk jam dah pukul 2.haha mandi tak lagi smyg tk lagi.apaaa lagii sbelom aku kena tegur kali ke3 baik aku amik towel mandi.Haha.terus gerak ke bilik air dan mandi.lepas je aku mandi terus aku onl balik.hehe.sampai je pukul 4 gitu aku pon off.pukul4.30 si saha cal ajak ke cc.aaa?okok aku pon gerak ke cc lamaa dh tk jejak cc en?Lama tkmain game kat cc.HAHA.layann.aku pon apa lagii sambunglah main game BlackShot ! Yeayy hebat2 aku dah naik pangkat 4 ! whoaa gerek2 ! aha :D
Habis main pukul 6 ada budak ajak main bola kat padang.oh okay aku pon apa lagi.bolaa mana boleh ditinggalkan.aha.terus aku jejakkan kaki ke padang dan memulakan perlawanan dan seterusnya.okay main agak baik harini bagusbagus :) balik dalam pukul 6.40 gitu,terus aku basuh kaki dan bla bla mandi semua.

7.30 aku dapat msg dari si Si syiqin ahaa dia menanyakan soalan2 yg gerek dan aku kena jawab laa enn bla bla bla txt lah dengan dia.hehe :D dia cakap dia ada bbq dan ada karoke.haaa g lah sana have fun yee.lepas tu aku pon onl.then tiba2 aku dapat lagi msg,haa kali ni dari si bedah.aaa shaf apa mau?dia cakap.whoaaa aku sedih,pelik jugak aku asal pulak ni?dia cakap tiket cte 2012 SoldOut kat TebrauCity.Muahahaha :)) padanmukaa.Wakakaka.haha apaa daa dh mungkin tk nasib kau.takpe2 bak kata kau Rabu ada lagi enn?Ahaa lol txt lah dengan dia bla bla bla dan The End.ahaha :)

p/s : Tokakkk den sakit pulakk nii aaaa,Ubat batok please !

No comments:

Post a Comment