20091108

Super Sunday !

Wow wow wow ! Negeri sembilan tahniah tahniah kerana memenangi Piala Malaysia tahun ini ! Yeayy syabas syabas ! ahaha sebenarnya aku tengok kelantan main malam tadi pon macam ala2 tk gerekk jee madah negeri sembilan je serang enn ahaha.lepas tu penyokong2 kelantan dah macam apa dah nak baling2 mercun laa botol laa apa laa.yang aku dengar semalam jurukamera Rtm kena baling dengan batu kepala pecah.Ayoo siapa yang baling?Itu Wallahualam lahh kan :D
Tapii sekali lagii tahniah negeri sembilan ! Hidup JOHOR ! Ahahaha :))



Harini pertembungan antara 2kelab gergasi inggeris yes yes siapa lagi kalau bukan Chelsea Dan juga Manchester United ! Yeaayy ! malam ni bertempat di Stamford Bridge london stadium chelsea ! jam 12malam/pagi Ahaha.so aku rasa kan Man U maybe terima je laa kekalahan tuu.walaupun aku sokong Man U sebab aku rasa chelsea dh power2 dh team dia tu lagi2 coach baru yang datangnya dari AcMilan kelab gergasi Itali tu enn.takpe takpe yang penting apa yang aku nak malam ni bukan saja kemenangan malah aku nak tengok 2dua team membuat perfomance yang hebat ! baru laa gempakk enn ni kalau madah chelsea jee hebat Man U main mcm gampang mmg aku tutup tv tuu aha.takpe aku tau chelsea menang takpe2 yang penting Man U forever and ever bebbb ! haha. so apa apa pon aku takkan terlepas peluang nak tengok match malam ni.Man U kalau kau kalah aku rasa tittle Premier League tahun ni memang tkda chance laa nak menang,tapi kena berusaha arr enn ! :D apa apa pon kita tunggu dan lihat jee malam ni weehooo Super Sundayy ! :))

p/s : Syabas negeri sembilan ! Go go go Manchester Untited ! :D

No comments:

Post a Comment