20091121

Again Glorious Manchester United !

Semalam petang aku jejak ke padang,apa lagi football time lah enn.weee ramai lah jugakk semalam main.tapi lepas tu hujan.woo ini lagi best nii haha terus main dan main sampai lah ke pukul 6.40.terus aku dan abangku amir balik ke rumah dengan si syamie jiran berdekatan dirumah aku :) balik basuh kaki semua then minum2 semua rehat kejap 10minit aku pon gerak ke bilik air memandi manda.ada ke ayat tu?* Haha.solat maghrib dan baring lah apa lagi badan dah sakit2 enn.ayah dengan ibu semalam keluar diorang pergi dating.whoaa abang abang ayah ngan ibu sekarang dah pandai pegi dating.HAHA.terus aku ke bilik sblh on pc online dan online.Masa tu tunggu si bedah mana dia ni kata nk tgk movie.aaa terus dia onl dan memancarkan sinaran movie.HAHA merepek meraban aku dah*ahaa lepas tu si bedah cakap tak jadi tgk sebab sedara dia ada datang.setelah membincangkan perkara ni lebih mendalam akhirnya kita orang memutuskan untuk tgk midnight karang :D aku onl sampai pukul 9.30 gitu lepas tu offl.

Tengok kejap match Liverpool lwn dengan Man city tu.woahh best jugakk laa.last2 seri jugakk.deyy pegi blah laa rafael benitez ! Hahaha.terus habis match tu je aku pon tgk lah chelsea dengan si arsenal lawan.lama2 aku bosan pulak tgk.si chelsea cnfirm2 menang dah star2 semua.aku pon txt lah si bedah cakap mau tgk movie bosan bosan.dia kata dia tgh onl.woo aku pon onl lahh.apa lagi sambung2 tgk movie.masa tu kan kita tgk 2part je cerita skrip 7707 haha.sebab nak sambung lagi 1part tu.bila aku bangun dari tido tgk2 je si bedah dah sign in mobile.Haa?dia ni on lagi ke tk?haiyyya.aku pon off je laa pc tu.then dia txt aku then aku tkbls kdit low bedahh.Haha.nanti je laa kita tgk ok.pukul 1.25 pagi.weehoo ! Man U against Everton.yeayy ini menarik ni.haa aku pon melayankan bola.sampai lah ke half time 1-0 Yeayy goal hebat dari Darren Flether gilalah TopCorner tuu bagusbagus.bila dah halftime aku pon ingat nak tidur kejaplah kunci jam pukul 2.30 bangun.last2 aku sedar pukul 4.30.Wuaaaaarghh ! gampang betol ! Haiyyya ! last2 pukul 4 u aku tgk Real Madrid lawan.haha.dan dan tidur.pagi nya aku tengok Maxis Football Extra.wow Man U menang 3-0,Arsengal Kalah 1-0 dengan si sunderland ! hahaha bedahh team kau kalah ! si chelsea mmg hebat 4-0 membantai Wolves.ahaha.apa apa pon Glorious Manchester United ! :D

p/s : La la la la la la

No comments:

Post a Comment