20091030

Fuuuhhh 1weeks sudah berjalan *FinalExam*

Akhirnya dah 1minggu lepas finalexam aku.whuaarghh lagi 2weeks wooo.aisehhh.lama lama tkboleh kejap lagi kaa?haiyo.takpe takpe yang penting banyak paper yang agak aku ketakutan dah lepas.paper yang agak aku seram yang tinggal sejarah dan juga sc.ehh ehh lupa pulakk PJK tuu aaaa gilalahh subjek penting tuu.kalau tk lulus tkboleh naik form5 tuu.Wakakaka.
So paper sebelum2 ni semua aku dh buat yang terbaik,then korang doa2kan je lah result yang keluar nanti aku berpuas hati.heee :) hmm apa lagi nak diceritakan eh?aaa so dh 1weeks berjalan harini jumaat dapatlah aku cuti2 merehatkan otak dan minda ni kejap.rehat ke?Hampehh minggu depan ada exam lagi woooo ! Haha.adehh takpetakpe nanti bila dh habis exam jee aku jerit MERDEKA !.hahaha apa apa pon wish me luck yarh ! :D

p/s : Cepat2lah habis FinalExam ni !.Haha

No comments:

Post a Comment