20091026

Bahasa Melayu Kertas 1 & 2

Yeahhh harini dah habis 2paper whoaa pecah kepala dan agak letih otak dan tulang2 dalamanku ini wehh menjawab paper Bm.haha.whoaa bila lah nak habis exam nii ! cehh tak tau baru mula harini dah nak abes exam nii?*wakkluu.Ahaha.tadi paper Bm macam okay tk okay je.ahaha.but bolehlah aku buat.alhamdulillah.but yang part tatabahasa memang aku low gila.yang mana tau je aku buat,yang tak tahu.ehehe hentam sajalaaa.haha :DD yang lain tu okay lah kot.hope aku bolehlah capai target yang aku nak untuk Bm ni aminn :)
So tadi masa datang sekolah pagi naik ke kelas amik tempat duduk.aku macam biasalah kan kalau exam suka duduk belah2 tepi tingkap ni.dah dah tu jugak bawah ada padang angin kuat jee enn.lepas tu masa tgh fresh otak nk jawap paper aku tgklah pemandangan bawah kat padang budak2 form3 ada tournament futsal,almaklum lah budak dh habis Pmr kan mesti banyak aktiviti.so aku tgk adalah 5 6 membe form3 aku join futsal tu kan.ahaa tapikan diorang main macam **** HAHA taklah diorang main okay lahh tapi rasanya budak2 form3 tahun lepas main lagi gempak dari tahun ni wehh.Muahaha :DD
Yeahh harini aku agak letih otak jari2 aku letih tulang2 aku rasa nak patah duduk kat kerusi 2jam lebih segala2nya letih.Ahaha.so esok paper math.whoaaaaa pecahlahh otak aku esok kedinglah badan aku lepas ni tinggal sisa2 tulang(dalam mimpilah) aisehhh.takpelah buat je apa yang aku tau nanti.Haha.so apa apa pon gudluck to aku !.haha

p/s : Bm bolehlahh kot buat :DD Esok otak bersepah disekolah HAHA

No comments:

Post a Comment