20091017

Semalam Deepavali

Gilalah semalam raya raya raya deepavali agak best yee.Haha.
Aku yang sedang dalam mimpi kat mexico tba2 ada panggilan dari malaysia suruh aku bangun tido.Haha acap cal awal pagi,kejap awal pagi kee?HAHA so dia sanjay ajak datang rumah dia.whuaarghh raya deepavali kaa kita?Ahaha.so aku ingat si acap ni nak gerak lambat sikit.then bole lak kauu ajak awal2 ni.tak agak2.terus si khai cal aku dia cakap dia pon nak sertai kempen merayakan deepavali dirumah sanjay.Haha.so aku pon siap2lah.all rite dah siap semua si khai tunggu depan rumah aku pon bergeraklah ke bustop amik bas ke bukit indh.nak tauu takkk.Si acapp ni kata dia dh keluar rumah.,tapii tak keluar2 lg.siot arr aku tunggu kau nak dekat 45minit tau kat layang tuu?Perghh ! khai ohh khai sabar je wehh.kata naik teksi last2 bus yang berwarna oren jugakk yg kita nampakk diaa.Haihhh.Haha nasib lah masa tu aku takbalik rumah terus tunggu si acap dgn wan.ahaa.dalam masa tu kan yusra pon cal cakap aku kat mana semua dia pon nak gerak ke rumah si sanjay.haha suasana panas masa tu aku elakk bukak baju kat situ jee.dh arr panas tunggu si acap ni lagii.haihh.macam2 arr.kira semua ni salah kau arr acap kan?muahahaha :))

Okayy aku pon teruskan jalan kaki ke bukit indah rumah si sanjau.jumpalah si takok,anam ngan si kedah.aaa satu sekolah laa kot tapi rpat gitu2 je.aha.so jumpa sanjay yang bwk kira orang ke rumah dia.kau tauu apa benda yang buat aku terkejot dtg rumah dia?gilalahh anjing POLIS wehh !.Haha makk aaiii besar besad aku jee kan anjing tu.dh arr warna hitam2 kekuningan.aha tgk aku macam nak telan jee.Haha,terus aku masuk ke rumahnya yang dijemput oleh ibunya sanjay aunty kita orang panggil.aha.terus aku dijemput masuk ke rumahnya.whuarghh cantik rumah sanjay dengan hiasan2 yang ada.haha tv cara tuu haha.ada kuih2 lah.sedap wehh.murruku tu yang aku cari2 selama nii.Haha.kita orang pon berbual2 ibunya sanjay pon ajak ke dapur makan makan.whoaaa aku makan thosaii wooo.lama tk makan kan.aunty ohh aunty thosai sedap woo.Hahaha.lepas makan semua aku pon duduk lah balikk kat ruang tamu sambil2 tengok bola.haha.lepas tu ada kereta datang si syaril,tuek,abey,matnor dan juga si syafiq datang,aaa semua atu kelas tuu.haha rombongan.maklum laa si sanjay ni rapat dgn melayu sebab dia kan main bola futsal semua selalu ngan kita orang.haha.habis penuh dengan melayu rumah kau sanjay.Haha.lepas jee dh rehat2 semua bebual2.aku,wan,acap,khai ngan yusra pon nak balik.okayy salam salam dengan ayahnya sanjay dan juga ibunya,dapat duet rayaa tuu wehh.Haha.suka jugakk arr.HAHA.aku pon gerak lah keluar sambil dipandang anjing yang bersize aku tadi.ehe.lepas tu acap ajak g Jusco bukit indah.woo gilaa lahh aku dh arr penat.takpe laa kita orang berlima pon amik bas ke sana.

Lepas je sampai turun ke jusco bukit indah yang agak besar tu.aku pon jalan laa amik2 gambar sikit guna camera si yusra tu.ahaa so jalan jalanlahh dlam tu beli air semuua bla bla.then adalh sikit2 gambar kita org amik kan.haha.okay lepas tu wan ajak g angsana.woo tidakk lah aku kan.aku balik terus jee si khai ni yg ikot.haha lepas tu kita orag naik bas lagi aku terus balik ke rumah si acap ngan yusra turun kat perling.wan dan khai gerak terus ke angsana.aku tak tahu apa jadi kat diorang.aha asalkan diorang selamat.haha.haaa begitulah hari raya deepavali semalam kisahnya,ahaa okay laa not bad cuma aku kepanasan jee.elak aku hitam jee kan.haha.takpe letih2.


p/s : Gila penat tunggu acap dalam kepansan.Haha.Deepavali best semalam.HAHA :DD

No comments:

Post a Comment