20091002

Game Fifa10 dah keluar !.

Harini aku tak kesekolah.kenapa?adalah wehh.korang nak tau?aku kan lama dh tkponteng sekolah.so harini buat cuti sendirilah beb.aha.lagi pon semalam dah kasi tau cikgu dah yang tknk datang harini.cikgu cakap buat surat.hahaha all rite surat temberang aku buat nanti.Muahaha :))
Okayy harini aku bangun jam 10pagi.terus aku ingat meera cuti harini.so cepat2 txt dia kan.dia pon rply bla bla bla kita txt.aku pon terus gerak pergi mandi.lepas tu sambung balik baring tengok tv.takde bende nak buat wehh*Ahaa.lepas tu tengok channel 811 ada cter soccer kids untuk budak2 malaysia ni.aku tengok diorang main not bad lah budak2 under12.pelapis2 bola sepak malaysia akan datang insysaallah :)

Masa tengah tengok tu jam dah pukul 11.tiba2 je kedengaran suara ibu,adik adik ikot ibu g kipmart jap nak beli barang banyak.esok kawan2 amir datang nak masak nanti.wo wo wo aku letiih ni.tapi takpe aku pon terus siap2 terus keluar dengan ibu,semasa dalam kipmart tu aku g beli coolblog dulu(beli air OreoVanilla)biasanya kalau g coolblog air tu je aku order.Haha.
So cari barang2 dapo kat dalam tu bla bla bla aku pon g kedai cd game.weh wehh Fifa10 dah keluar bebb !.gila tak sabar aku.terus aku pakai duet aku membelinya.Hahaa.jam dah menunjukkan pukul 12.20 so aku terus gerak balik ke rumah.pukul 1 macam biasalah jumaat kan so gerak ke masjid.then balik jee terus aku main game Fifa10.Hahaha.boleh laa tahan grafik mcm biasa tp dia punya game banyak yang baru.ceh aku cakap ni mcm korang tau2 je kan*HAHA
All rite dah main semua aku terus buat hw kejap.then baru onl.haha itu lah harini punya cerita,kejapkejap esok nak hangout wehh.tapi kawan takde pulak.ayoyoyo.Haha.

p/s : continue main fifa10 lahh wehh ! :DD

No comments:

Post a Comment