20091021

Final Exam Next Week !



Hari pecah kepala tak lama lagi akan tiba.haiyo next week 27hb exam gila !.Huiyoo aku dh ready belom ni?macam tak jee.Adehh,habis habis rasanya kat sekolah semua chapter dah habis buat revision kan?aaa betol laa.tapi aku ni macam tak ready lagi je padahal nextweek ni dah FinalExam.haihh.takpe amar kau kena ready jugak walaupun kau tak sedia lagi.be cool be smart !Ecceehh :DD


Okayy tadi pagi masa beratur kat dataran kejat cikgu ada edarkan jadual waktu exam untuk form4.masa sebelum tu aku harap2lah exam sekejap jee.ohh okayy.tapii tadi masa aku tgk jee jadual dia.Whoaaa 3minggu wehh.yeke?takk takk 14hari.Wakaka.tapi kira 3minggu sebab ada paper yang aku tak amik.seperti Addmath,bio,fizik, dan lain2 yang kelas sc amik.Haha.biasalah aku amik Tassawur dengan Perdagangan je kan.aku tak sehebat korang2 ni enn enn?Haha.


All rite next week dh start exam mula dengan Bm kertas 1 dengan kertas 2.Haihh.aku yang seramnya part karangan 350patah perkataan tu.dengan tatabahasa.Whoaa.harap2lah aku boleh buat.aisehh.tapi takpe aku yakin aku boleh buat punya no hal laah kan kan?Hehe.
So tadi masa sekolah harini sepatutnya kelas aku dan kelas2 yang lain kena pulangkan buku teks.


so aku tadi tak bawak sebab agak berat.Muahaha :)) malas ckp jee arr kan.syuuttt.Haha,esok je lahh aku pulangkan nanti.ahaa :DD
Okayy apa apa pon next week aku kena buat betul2 yang sehabis baik aku boleh buat,so korang2 ni yang baca doa2kan lah aku ni yang tak seberapa bijak sangat ni tapi cerdik.Haha.doa2kan lah aku yee kawan kawan sekalian :)

p/s : Ya Allah Engkau bukakanlah mindaku ini dan Engkau permudahkanlah aku untuk menduduki peperiksaan akhir tahun ini Ya Allah. Aminn :)

No comments:

Post a Comment