20091025

MalangNyaNasibAkuHarini

Tak sangka kejap je dah nak finalexam kan kan.adehh.takpe esok paper bm.so aku dh study baik2 aku harap aku boleh buat laa.aminn.ahaaa harini bukan aku nak cerita pasal tu laa kan.hmm.entahh aku kadang2 terfikir apa yang Sir Alex Ferguson buat untuk team dia lawan dengan LiverFOOL !.haihh.strategi tak cukup menarik,gaya passing semua macam lawan biasa jee kau tahuu Sir Alex ! Wehhh lawan liverFool lahhh ! bukan kau lawan dengan team viethnam ke malaysia ke apa kau nak susun strategi mcm tu.dah 77minit masa terakhir baru aku tengok corak permainan stabil sikit bola dpt control semua.haihhh ! torres yang gol kan minit 65 tuu.ya Allah deffender semua macam gampang ! dah tu okayy lagi torres dh masukkan 1gol.lagi satu si vidic ni bagus kau main enn?ngokk padan muka kau kena kad kuning 2kali.bagus pandai sangat kau pergi tarik kaki si pemain liv apa pasal.tau lahh tak lepas kan dh kena kad merah.vuduh vuduh !.aaa aaa kira okay lagi si pemain liverFool Macherano kena kad kuning 2kali dan anda diminta keluar padang,aaa itu baru adil,tapi tak lama lepas tu 90+5minit tahuu?aku ingat boleh lahh Man U buat apa2 kan.Hmm ada ke si David Ngog tu boleh gol minit 90+6?aaaa?deffender semua naik atas tinggal Keeper sorang je kat bawah !.Bongeekk ! siakk !.geram pulakk lahh aku !.terus aku tutup tv dan tido malas nak fikir2 apa dah pasal tadi !.

Pagi aku bangun awal pukul 5.45 terus amik wudhu' dan solat subuh.terus aku siap2 nak ke sekolah.aku tak kan ingat pon apa yang jadi malam tadi.aaaa terus keluar van sampai ke sekolah.masa perhimpunan pagi,semua kawan2 aku yang Fan Man U duduk senyap dan tak berkata apa2.okay aku tahu diorang nak terima je kekalahan tu.hmm..so cikgu pon berkata2lah masa perhimpunan semua bla bla bla..tiba aku dengar suara Syafiq cakap Man U kalahh macam gampang ! dah tak power tu dah lahh ! kira percakapan dia tu dia tujukan dekat Fan Man U ni lahh enn termasuklah aku.ahaa,aku pon diam sebab aku tau tkboleh nak cakap apa,dah takde alasan dah.hmm.budak2 ni semua tak berkata apa2.Hahaha sabar je lahh.dan bila kat kelas aku dengan si tuek yang jugak minat Man U ni mengutuk pemain2 Man U.ahaha.tu lah main macam *** jee ! haihh dah tu lepas naik rehat tak silap enn.si NurynWalfiah yang datangnya dari kelas 4s terus datang ke kelas aku dan panggil aku.aaaaaaaa dia bawak aku pergi jumpa BEDAH AKA EVIL ! whuaaarghh terus si bedah cakap Man U kalahh !.Urgghhhh ! bedahh nasiblah geng2 kau disitu ramai yee kalau aku ada parang situ aku dah lama tetakk kau tahuu ! tak pon aku cekik kau kasi separuh matii !.geramm jee akuu ! Haihh.takpe2 bedah aku tau kau menang kali nii takpe2.Arsengal mmg tetap Arsengal kan kan bedah?Ahaha :P

Hmm harini malang sungguh nasib peminat2 Man U kat sekolah aku semua kena PUJI BAIK PUNYA !.Ahaaa apa apa pon dah 3kali berturut2 kalah dengan LiverFool ! takpe redha je lahh apa yang jadi enn.hmm

p/s : Aku tetap Fan Man U lahh wehh walaupun Kalahh !.Ahahaha :DD

No comments:

Post a Comment