20091008

Demam Kali Ke-7

Hmmm yes yes aku catat rekod dunia.haha aku demam hari ni.okayy tahun ni aku demam dah 7kali.haihh apa lah nasib aku ni :( Yaa yaa maybe aku punya AntiBody aku lemah.Maybe kot.sebab aku rasa aku jarang makan vitamin.hmm :( hari rabu malam aku tengok movie dengan Bedah.then masa nak tido aku punya lelangit sakit,aku memang dah agak dah nak demam,aku tau bila aku nak demam je sure aku punya lelangit aku macam merah2 sakit.susah nak telan makan ke minum.bayangkanlahh menyeksa tuu haiyyoo.okay semalam aku memang tkboleh nak makan or minum.tapi makan jugaklah sebab kalau tk kelaparan aku.tapi sikit je.hehe.semalam aku just banyak selsema jee aku rasa bosan aku tengoklah movie dengan nenek.tengok cerita hantu indon.aha.masa aku tgk tu aku pause2 kejap.sebab aku selsema,so kejap2 g tandas.Hahaha.
Nenek aku pon diam jee.fahamlah aku ni nk demam :
Okayy semalam tengah aku demam2 kan petang tu sempat pulak aku Ber Webcam dengan si Eryn dan juga Makcikkk.haha.layan arr wehh muka aku pucat enn?Haha.apalah demam2 pon onl lagi aku ni.ish ish.haha.all rite malam semalam okayy aku nak cerita macam mana peritnya aku tkboleh nak tido ya amat !.haddoiii.susah nak tido kejap2 bangun.taktahan aku dengan selsema aku ni.haiyyooo.
Aku pon tersedar jam 9.30pagi.aku bangun dan tak tahu nak buat apa.aku rasa badan aku bisa2.lemah semacam je.entahlah normal lah bagi setiap orang yang demam mesti sakitkan.takkan happy pulakk.haha.harini aku rasa tekak aku sakit.batuk2 je.tapi lelangit aku mula sembuh.alhamdulillah takdelah seksa sangat.tapi cuma aku asik batuk2 je.aku kedapur tengok2 ibu dah masak mee goreng.wow.sedap aku pon apa lagi belasah je lah kann :DD
Lepas je makan terus aku makan ubat,then aku cari2 mana ubat batuk.tanyalah ibu.mana ubat batuk.boleh pulakk ibu cakap dah habis.ayoyoyo.okay aku makan je ubat demam.masa aku tengah baring2 tengok cerita Ac Sempoi kat bilik.ibu pon cakap dia nak keluar ke s'pore kejap.oh okayy.then aku dapat panggilan ibu cal ckp suruh dtg clinic.aku dengan tkmandinya terus keluar g clinic.tak jauh pon*Hehe.ibu kata dia ada beli ubat batuk.ohh okayy alhamdulillah :)
Balik jee terus aku telan ubat batuk tu.rehat rehat dan rehatlah aku dibilik :)

p/s : Aku harap esok pulihlah demam aku ni.aku nak keluar dengan kawan2 woo.haha.Ameen :)

No comments:

Post a Comment