20091003

2Manusia ke city square

Tepat pukul 11pagi aku siapsiap nak keluar dengan wan.mau ke bandar,okay kita orang bosan sebenarnya duduk kat rumah takde buat apa.so kita orang pakat arr nak keluar g bandar tengok wayang.aha,tapi tktau nak tengok citer apa.haha.okayy aku keluar.sampai je kat bustop dalam pukul 12gitu.wan msg cakap 'weh aku lambat sikit tau' haha.kau lambat sikit ke lambat banyak haa?ngok.aku tunggu dari pukul 12 sampai pukul 12.40 tahuu?Hahaha.ada pulakk kau tkcukup duitlah apa lah.ish ishh.aku dh siap2 kau baru ckp bla bla.haha.tapi takpe akhirnya si wan keluar jugak pegi.sambil2 aku dengar lagu time tu.ada motor datang,aku ingat siapa.ohh rupa2nya acap hantar wan datang bustop pulakk.haha.all rite si acap pon kesian tengok adiknya takde duit.terus dia keluarkan walletnya yang agak tebal tu.haha terus keluarkan Rm** ehh diam2 sudah.ahahaha :)) okayyokayy acap pon gerak balik.bas pon sampai.so naik lahh.takkan nk turun pulak kan?haha.


All rite bila aku dah sampai turun je bandar.aku tengok suasana bandar harini takdelah heboh sangat pon.biasa2 je.okay gud.haha.so jalan masuk terus ke level6.then naik ke level7.
kita 2orang pon tengoklah apa movie yang best.aku ingat nak tengok cerita Sorority Row.habis fikir2 balik dah lambat.aku sampai pukul 1.15.haha.cite tu start 1.25.agak agak arr.so kita orang mengambil keputusan tengok cerita Kuntilanak Kamar Mayat.
yaa yaa tengok tajuk dah tau itu cerita indon kan?Hahaha.okayy si wan ni cakap.ini cerita seram ni.aku pon iyee kan aja.ohh ohh best eh?aha.okay wayang start pukul 2.45,ehh ehh sebelum tu kan si wan cakap 'ehh itu bukan pqa ke?'haha yaa yaa aku nampak pqa aka kecik tadi dengan Bf dia.hahaha.woaahh dh ada bf tak kasi tau yee.haha.lantas aku pon tersenyum lah sikit.dia pon membalas.eccehh eccehh*haha.
so kita orang sempat2 lah lagi pusing2 kejap.aku pon terus ke CoolBlog(kalau aku hangout pernah tak aku tk cerita pasal coolblog?Hahaa)terus aku beli air fav aku oreovanilla.then si wan ni beli air dia.so kita terus ke bawah kejap luar.si wan nak sedut asap dia kejap.haha.dah selesai si wan sedut asap dia terus kita orang naik atas balik.beli popcorn.pukul 2.35 dah boleh masuk.so terus kita orang masuk.cari2 tempat(kita orang duduk kat belah tepi skali)Haha.okayy okayyy teruslah kita orang tengok wayang tu bla bla bla.
Okayy moral dalam cerita tu ialah...seram boleh laa.lawak semestinya si budak berambut kerinting.Hahaha weh wann aku nak pecah perot dalam tuu wehh !.Hahaha.perempuan dia.aku tkboleh nak tutup mata.Wakakaka.gila doe yang boleh tgk budak2 16ketas je yee.eh kita dh 16tahun kn?ohh bolehbolehh.HAHAHA.
Lepas je cerita buduh dan sengal tu habis.normal laa bagi setiap orang kluar wayang mesti cerita2 pasal apa yg jadi dalam cerita tadi kan.hehe.then si wan dah letih.aku pon sama.jam menunjukkan pukul 4.30ptg.so aku ngan wan pon gerak amik bas lain2.dia ke perling aku ke tampoi.okayy harini aku luangkan masa dengan begitu baik sekali.alhamdulillah :)


p/s : wan ohh wan nasib baik kau pergi.kalau tak melepas nak tengok cerita tuu.Haha.part aku tktahan yang rambut si kerinting tu jadi punk bila jumpa hantu.Muahahaha :))

No comments:

Post a Comment