20091211

Tiada Credit selama 5hari !

Beginilah rupa hanphone aku yee kawan2.taklah mahal mcm handphone korang tuu.Harr harr :)


Aku menyeksa kot sebab hari ini masuk hari ke5 handphone aku tak diTopUp lagi.huiyo gila kau bosan tahap tak ingat aku,bila 1hari tu aku hanya dapat onl dan pandang pc,adakalanya juga aku hanya duduk didepan tv menonton tv dengan tidak membuat apa2 baring dan betul2 focus ke arah tv,selalunya aku akan mengapai hanphone aku yang tak seberapa tu untuk dijadikan aktiviti sementara,then selalunya aku akan txt if aku betul2 bosan,but now 5days aku tak topup.whoaa menyeksa kot tak txt dengan siapa2,haiyoo sungguh2 bosan.so kepada kawan2 sory lah if aku tk rply txt ye seperti Ameera diana,Hadirin.Ira, dan lain2 Harr harr.


p/s : Ibu oh ibu,kasi lah adik rm5 pon jadi lah.nk topup Hahaha !

No comments:

Post a Comment