20091228

Kembali kembali kembali !


Assalamualaikum dan salam sejahtera,Haha macam nk bagi ucapan pulak aku nii kan.harr harr,hello blogspot ! Im back yaww ! Haha yeaahh aku kembali untuk mengUpdate blog ni setelah 1 kee 2 minggu tak update,ahaa agak lama jugaklah kan Almaklum laa aku ni kan agak busy sikit ecceehhh haha,bukan apa lagi pon skrg ni jarang onl dah pasal banyak banyak banyakk lahh frust ! Hahaha gerekk bukan?Haha entah lah sometimes aku rasa bila masa aku tk online selama ni,aku duduk kat rumah dah macam orang tak tentu arah dah macam orang sakit jiwa korang tahu?Haha haihh entah lah den pon tak tau nak buek camno lagi nii aaaa banyak fikiran nii harr harr,kalau nak tahu lah muka aku frust ya amat tahap tak ingat dunia nii lebih
kurang macam muka baby kat atas tu lah,ahaa takdalah sebijikk tapi ada lah iras2 macam tu haa
Muahaha,gerekk kan kan?harr harr.banyak masaalah yang aku perlu lalui ceehhh haha,sometimes aku rasa macam susah pulak hidup ni kalau macam ini lah jadinya kan kan,ayayayai.tapi takpalah biarkan jee. weeee :D





All rite aku sekarang kembali normal setelah 2weeks aku jadi GILA kejap,ahaa so sempena nak dekat tahun baru ini aku nak mulakan hidup yang baru Insya-Allah aku boleh buat.so aku nak buang segala yang keroh ke kotor kee apa kee haha dan ambil yang jernih,dan dan tahun baru nanti maybe ada 1kerja yang mungkin kepala,sendi2 badan dan jugak saraf2 otak yang diperlukan utk menghadapi EXAM yang orang kata menentukan masa depan itu,ahaa aku yakin if orang lain boleh takkan aku tkboleh kan harr harr.so apa apa pon wish gudluck to Ammar Ar Rasyid ! Haha



p/s : Maaf kepada semua pembaca sebab dah lama tk update ini blog,ahaa :D

No comments:

Post a Comment