20091214

'Semalam'


Tengah hari aku menerima panggilan dari kawan yang bernama Tajesh.aha dia ajak main futsal di Apollo.aku pon rasa macam fuyooo gilaaa jauhh wehh,tapi aku sebenarnya taknak pergi.habis disebabkan dia belanja keseluruhannya tambang balik dengan court.aku pon setuju.harr harr :D

So keluar rumah dan terus ke apollo menaiki kereta kawan.so aku pon macam fresh sikit harini enn.ahaa pukul 3 rasanya baru main kot.ahaa,so lawan dengan macha2 tapi ada lah sorang dua melayu harr harr,si martin jadi keeper macam hampeehh.ahaa so aku main keeper lama.then bolos ada laa 3 ke 4 gol.tapi kita orang menang rasanya 15-14 Haha.sikit jee tuu.Hee :)

Balik naik kereta sampai terus kerumah,ahaa?nak main bola lagi petang kat padang?Insya-Allah aaa aku malas kot rasanya pukul 6 baru aku keluar ke padang tgk kejap2 jee.



All rite malam,macam biasa kalau tak tau nak buat apa selalunya Pc akan dibuka melayan Myspace,Facebook,Ym-ing dan dengar lagu.Haaa.sambil2 tu ada lah pulakk bedah ckp Tgk tv Malaysia dengan Laos dah berapa kosong.Haa?sejak bila malaysia masuk Semi Final?Hahaha.maklum laa jarang tgk bola sepak malaysia nii hee :) so tengok lahh ahaa boleh tahan laa diorang main,full time 3-1 Yeahhh glorious Malaysia ! haha masuk ke Final jumpa Viethnam rasanya kan?Haaa

Malam aku onl rasanya sampai pukul 1kot ahaa malam tu jugak webcam dengan si eyka ni kejap hee :) tu laa gambar wc aku ngan eyka tuu hee :) so aku agak letih malam tuu,dan off pc,aku tengok tv rasanya cerita apa heh?alaaa doctor apa ntah kat Hbo,yeahh gf aku ada Jessica Alba.Haha.then pukul 2pagi barulah aku membuta :) The End


p/s : Ada ubat sakit pinggang tak? HAHA

No comments:

Post a Comment