20091216

Keriangan cerita semalam

12 tgh hari : Aku bersiap siap kerana diajak oleh ibu untuk datang melawat nenek dihospital.ahaa i think i should go sebab aku pon takpernah pergi tengokkan sejak beberapa hari dia di hospital :) so aku pon bersiap siap dan terus keluar ke rumah,sebelum ke hospital ibu ajak makan dulu ini kerana perut anak beranak ini sudah kelaparan.Ohoo then kita pon makanlah di restoran yang berdekatan dikawasan rumah.Aku makan nasio campur dengan ibu.then air macam biasalah kan Air Teh bunga Haha.so lepas dah makan2 semua aku dan ibu terus keluar dari tempat restoran dan menahan teksi.terus ke hospital sultanah aminah :) Ahaa dia kat block C hehe tingkat 2 kot tak silap.ahaa.

Then sampai je kesana nampaklah nenek.ohh ramai jugak yang ada kat situ heh?ahaa ramai perempuan laa yg menjenguk.lelaki pon pakcik2 je har harr.so nenek sorang je yang kena sakit kencing manis dekat situ.then yang lain2 sebelah semua kena sakit buah pinggang kata ibu :) so aku pon stay sana sampailah pukul 2.15 gitu :D then ibu cakap if nak balik,baliklah :) all rite aku pon terus keluar jalan terus ke bustop dan naiklah bas.sampailah ke taman tampo indah :D

Setibanya dirumah aku tengok si amir ni baru balik kerja kot pagi tadi.then dah main game?haa?kau tak tidur apa weh?Haha,suka kau lahh.then aku pon onl onl dan terus Online.ahaa.dalam2 online tu.Comment2lah dengan Nur Asyiqin Ishak Ahaa syiqin cakap dia nak wc.Ahaa?Wc?Haha ohh a'ah enn?you merajuk sebab takpernah wc dengan i.i wc dengan orang lain dengan you je tak kan?eleehh merajukk konon HAHA :P so aku pon onl lah ym dan terus membuka wc.Hahaa




Nak tau tak si syiqin comment dekat si haitar cakap dia tengah wc dengan aku.si haita kata dia jeles.HAHA aku apa lagi kesian kat adik aku sorang tu,terus aku cal dia.Cakap 'weh kau kalau nk dtg rumah jom lah wc skali dengan si syiqin nii.ahaa nak tak?' Haha dia pon tak sampai 5minit berdesoooppp terus sampai kerumah aku Haha.cepat jee kau.so kita orang bertiga wc wc dan wc haa.amik amik gambar semua haha si taa ni malu2 pulakk harr harr.atas tu lah antara gambar2 poyo kita orang Muahaha.

Kita orang webcam rasanya dalam 1jam lebih kot.haha then pukul 5 haitar pon gerak balik kerumah sebab katanya ada kelas tusyen ohh okayy :) so ber byebye lah dengan si syiqin tu.haha.Then aku pon terus chat dengan syiqin.ahaa nak tau tak.lepas je haitar balikk kan,kita orang cal cal kat ym whoaa selama 55minit Harr harr bercakap2lah aku dengan syiqin tuu ahaa.bermanja2lah kita orang nii.wakakaka.Tapi bestlah semalam sampai pukul 6.30 dia pon offl sebab dia kata,'Amar ! Ayah i dah balik kena offl sekarang ! Haha' Haa haa okayyokayy byee tc :) so aku pon off lah pc dan terus ke sebelah makan makan dan makan Haha The End :)

p/s : Nenek Alhamdulillah sihat :) , Berbual dengan syiqin best Ahaha :P

No comments:

Post a Comment