20091215

Menonton Movie 'Papadom' di Youtube





Selasa 9.30 a.m. : Aku bangun awal hari ini,entah kenapa harini pagi sungguh segar badan aku kira macam fresh jee haha Alhamdulillah berkata di hati aku :) duduk dirumah berdua bersama abang amir dia juga keluar pagi itu untuk membeli sarapan,tetapi kembalinya dia dirumah dengan membawa kawan bolanya,Khai namanya :) so aku masuk ke bilik sebelah dan terus menghulur jari aku untuk menekan button ON di Cpu.Aku pon apa lagi teruskan untuk membuka Myspace,Facebook,Ym-Ing macam biasa.maklum lah cuti ni if duduk rumah nak buat apa lagi kan ehe :) Tidak lama kemudian aku rasa macam kebosanan kejap.ahaa rasanya aku nak tengok kat youtube cerita apa yang ada best2.so bukak then ternampak 'Papadom' Ahaaa?ini gerek nii sebab takpernah tengok pon cerita ni.aku pon load kan lah dulu cerita tu.ahaa.then sambil tengok cerita tu sambil aku membalas comment2.

Cerita Papadom ni agak tersentuh hati aku kot.ahaa sebab cerita mengenai seorang ayah yang bersusah payah menjaga anak dia sehingga anak dia masuk college pon ayahnya ikot.Haha.tapi agak Kelakar,sedih dan Terhibur lah bila tengok cerita dia.Yes Congrats to Adflin Shauki yang membuat cerita ni,dan dia juga pelakon cerita ni Haha :)


Selasa : 3.24 p.m. : Ke sebelah dan bermain Ps2 haha game yang kita orang berempat main adalah,Naruto,CarRace dan juga last sekali Fifa10 Yeahh fifa10 aku lah raja enn HAHA then terus lawan lawan,Aaa ni nak cerita sikit.kawan aku ni Tajesh namanya dia ni menang dengan aku masa first game 3-0.then punyaa berlagak dia perli aku cakap 'alaa amar kau nooby lahh ! Hahaha aku apa lagi terus diam dan diam.Then aku repeat balik lawan.haa Amik kau 5-0 ! Aku bantai kau balik ! Kau ingat power sangat apa kau?aku tadi amik Man City jee.dah skrg aku amik Arsengal menang dgn kau ! Wakakaka,kau lah Noob ! HAHA habis je main diorang semua blah bermain bola.aku tak kot duduk rumah tengok tv jee sebab tengok kat luar cuaca nak hujan jee enn ehe :) The End


p/s : Tersentuh hati aku bila tengok 'Papadom'. ehh ehh saha kau tak power ! Hahaha

No comments:

Post a Comment