20091213

Nenek Masuk Hospital ?

Semalam aku bangun lewat rasanya,i think abaout 12.30 gitu lah then mandi2 solat dan terus onl sebentar,lepas je aku off ibu urut2kan nenek dalam bilik,nenek rasanya macam kurang nafas kot dia ada kencing manis,so macam semalam dia nafas kurang jee.lepas je dalam pukul 2lebih gitu aku disebelah makan sambil menonton X-Men dan sambil2 tu Cik Zarren datang,dia ni kira uncle bola aku lah sebab dia refree kat singapore sana.ahaa dia adik ibu aku :) so dia datang tengok nenek,sambil2 tu anak dia bersama dengan aku tengok tv,so aku pon rasa macam nenek ni bercakap sorang2 jee enn macam sakit kot hmm,lepas je tu dalam pukul 4 ada lagi pulak yang datang abang ashik dengan familynya,haa dia ni dari s'pore jugak abang sedara aku,datang melawat nenekk,ish ish then nenek macam dah teruk sangat lepas diorang bincang2 kena lah jugak bawak ke hospital sebab macam dh teruk kot.Ahaa sebelum ni ke hospital jugak sebab kaki nenek dah teruk rasanya.dulu masuk hospital kat s'pore then dihantar ke rumah aku untuk dijaga.then cik zarren,Ibu dengan ayah hantarlah naik kereta pergi hospital,mmg dh susah sangat sebab dia kena baring jee selalu kalau nk pon kena bwk guna kerusi roda.lepas tu hantarlah kehospital :)



Wuaahhh lepas je nenek baru hantar ke hospital tuu enn.aku rasa aku ditinggalkan kat rumah sorang2 jee Haha sebab amir keje,si abang kl nun jauh disana,haiyo.so aku ditinggalkan bersama isteri cik zarren dengan anak2nya.teksi berwarna merah datang.aku pelik siapa pulak yang datang ni?Ohh Kak Anur dan Kak Shahida datanglah dengan family,rasanya nk tgk nenek jugak ni.Aiyoo korang tahu rumah aku semalam rasanya ramailah jugak orang.tapi takdalah ramai mcm gambar kat atas tuu.kalau penuh ramai mcm gambar kat atas tu maut lah menimpa aku enn Harr harr.so nenek dah selamat hantar ke hospital now kalau nak jumpa silalah ke Hospital Sultanah Aminah,Johor Bahru,wad berapa saya tak pasti yee.tanya ibu saya.HAHA
p/s : Hope Nenek cepat2lah sembuh yea :) Aminn :)


No comments:

Post a Comment