20091217

Salam Maal Hijrah


Pertama sekali aku nak mengucapkan Selamat menyambut tahun baru tahun islam,okay sekarang kita dah masuk tahun baru iaitu Bulan Muharram.di tahun yang baru dan di bulan yang indah ini sama samalah kita seluruh umat islam berubah menjadi sesuatu yang buruk kepada yang baik,yang baik ke lebih baik insya-Allah.so tingkatkan lagi ilmu-ilmu yang boleh dipelajari dan jangan lupa pada yang Esa :) so apa apa pon Happy New Year ! Selamat Tahun Baru ! Weeho ! :D




All rite now aku nak cerita sikit semalam Haha.Semalam aku keluar ingat2 nak tengok avatar then tiket memang dh book awal.lepas tu semalam aku,wan,syaril,dengan cikgu izra keluar lambat kot.ahaa lepas tu jam pulak.sampai2 je sana mintak tiket then abang tu ckp tiket dh cancel arr bro ! Ahaa aku ngan syaril terrgelakk Wakakaka.so takpalah next week jee kita orang tengok.
So aku dgn budak2 ni dibawalah pusing pusing dengan cikgu izra,ahaa cikgu pergi tempat lain auw kita orang pergi buat photoshoot sendiri Harr harr.tapi okay lah semalam not bad.haha
Okayy aku pon balik sampai ke rumah yeahhh Malaysia Vs Viethnam final ! Weeho ! haha tengok punya tengok hoorraaayy ! Cayalah beb Malaysia membelasah viethnam 1-0 ! HAHA
Glorious Malaysia ! haha okay lah emas milik kita ! Go go go ! Haha so apa apa pon aku mengucapkan tahniah kepada pemain2 bola sepak malaysia ! Hope boleh lah terus maju kehadapan ! dan kepada atlet2 malaysia yang lain jangan lupa pulang ke malaysia membawa pingat Emas ! Yeaah ! Haha Malaysia Boleh ! Haaa

p/s : Si wan asik merajuk jee dalam kereta kena buli dengan 3manusia HAHA,Malaysia Boleh ! :D

No comments:

Post a Comment