20091209

Hari Ini Punya Cerita


Syaril ajak ke bandar esok so aku pon book tiket untuk 3orang esok(Rabu) Aku,Syaril dan si Tuek.all rite kita orang book tiket cerita 'My Spy' Haaa agaklah kan,aku pon melayan sahaja :)

Pagi hari ini aku bangun awal untuk mengemas rumah,eh kejap awal ke?Hahaha rasanya aku bangun dalam pukul 10 kot,kejap Ameera diana sory tau amar dpt txt meera tapi amar sambung tidur baliklah hehe :) then aku bangun tengok2 je kat bilik sebelah amir tengah membuta Haha.ohh dia baru balik kerjalah so dia tidur bilik ni.okay :) aku pon vacium rumah,bukan apa ibu suruh kot sebab nenek nak balik rumah so ibu suruh kemas rumah,ahaa aku pon vacium rumah mengemas bilik dan sebagainya :) then dalam pukul 11lebih macam tu aku txt syaril,cakap dia nak gerak pukul brapa?dia kata nanti aku datang amik kau,hmm okayy.

Pukul 12.40 si syaril datang amik aku dengan motornya bawak aku kerumahnya dulu,kata dia Cikgu Izra pon nak ikot.Haaa?aku kan book tiket utk 3orang je weh ! dia nk duduk mana?haha,pandai2lah dia.aku pon lepak rumah syaril kejap.then dalam 30minit macam tu aku dengan si syaril ni turun naiklah kereta cikgu izra yang bersama dengan si tuek.

Setibanya aku di lot parking,kita orang berempat terus masuk ke dalam, bangunan cs tu,si tuek ni kelaparan tapi duet bwk ciput wakluuu.then aku dengan syaril ke level 7 utk mengambil tiket yang dah aku booking malam tadi,so si tuek dengan cikgu ke mcd makan.so kita beli jugak tiket utk cikgu tapi hujung2 arr HAHA.lepas tu aku terus ke kedai buku dengan syaril dan terus ke mcd tunggu si tuek ni mencekik,suka la kau cikgu belanja heh?Ahaa.aku,tuek dengan syaril ke atas terus masuk panggung.cikgu kendian jee.Haha.okay My Spy ceritanya sangat memperAksikan lawak lawak jenaka yang agak Buduh haha tapi lawaknya sampai aku pecah perot.hahaha aku takboleh blah part yang dia boleh baca bibir si harun salim bachik kata 'Haa dia cakap suruh bawak extra condo* lebih,perisa strawberry' HAHAHA wakluu Hahaha.tapi lawak2nya ada macam cakap ehem2 sikitlah haha.



Lepas keluar wayang,aku syaril dengan si tuek ke kedai buku lagi,cikgu tunggu kat lot parking,masa nak jalan jugak tu aku ternampak wanita kecik.Haha aku rasa kenal ni,Ahaa Zatey kawan lama ahaa lama tak jumpa muncul jugak kau yee.terus aku pergi dekat dia terpandang aku,'eh kau ke sini tak cakap aku'dia kata.'pergh mana aku tau kau nak datang bongek haha kau tak cakap'haaa then bual2 kejap terus aku bla dan berkata bye bye dan terus ke kedai buku.so masa tengah cari2 buku tu,aku bacalah buku 'MensHealth' keluaran baru tu then ada 4orang wanita yang tidak dikenali jalan dan salah seorang dari wanita dikalangan empat itu berkata 'Hai buat apa tu?' aku terdiam,si tuek tersenyum haha lol,lalu dia ketepi dan memegang tangan kiri aku yang agak lama yee.WT* ! Hahaha dan aku tercengang sambil tersenyum tak suka haha,si tuek mendiamkan diri dan wanita itu lalu masuk kedalam dan hilang.aku pon terus lupakan.HAHA wahai cik adik/akak/puan atau apa2lah yang pegang tangan aku tu,kau okay tak okay? nak menggatal jangan kat aku lah yee nasib je kau lawa,HAHA.dah dah lupakan je.Harr harr



Lepas dah cari buku terus kita orang ke lot parking,cikgu tido dalam kereta Harr harr.dan keluar si syaril ajak g makan.so keluar dan terus ke area kampung pasir tu ada warung kat situ,aku pon mencekik nasi goreng dengan air sirap ais.whoaa sedaaappp haha.dan lepas habis makan semua,terus cikgu hantar syaril dengan aku.dan si syaril hantar aku balik ke rumah.Haha The End :)

p/s : Cerita agak sengal tapi okay lahh haha.aku pelik dengan wanita itu.ish ish : Ahaa


No comments:

Post a Comment