20100314

Bermain bola ketika hujan

Salam,sebelum aku nak ceritakan apa kisah yang nak diceritakan aku nak minta maaf atas kelewatan yang teramat sangat sebab tak update blog ni yee Ehe ;) busy busy busy + agak malas nak update Heee :D




So first aku nak masukkan sikit cerita,yang agak2 dh berkurun lamanya..haa 3minggu lepas buat suprise party untuk birthday acap woo best gilaa ! Aku,Syaril,Wan,Yusra,Ain dan juga birthday boy pada haritu Abang acap kita.haha :D Masa tu buat suprise party,mula2 si acap ni tak tau kita orang nak buat kejutan untuk dia tau,sebab yang plan benda ni semua aku,yusra,wan dgn si syaril ehe :D so masa hari jumaat,lepas je solat jumaat aku terus cal si syaril cakap gerak pukul3.then teruslah gerak dgn dia naik bas pukul 3.sampai je dekat cs tu aku pon tunggu si wan keding ni dgn awek dia si ain,jap2 aku skip kan cerita teruslah...then yusra pon cal suruh turun ke Jco,sampailah kita 5orang kat jco tu,si acap duduk kat dalam jco time tu.so si yusra bawak cake aku dgn syaril pon cover then mengWishkan Happy birthday bro ! yeahh dia pon agak tekejut dan lepak2 kat situ semua then yusra ajak pergi taman bunga.aaa?jom aku on je.terus naik kereta si acap gerak laa ke taman bunga lepak sana bergambar,terus hantar Ain balik,then terus pergi taman U,terus pergi Tmn sutera,Terus pergi Al-ikhsan,Pergi area ruma acap,terus pergi makan,terus pergi danga bay hahaha,aku skip kan jee cerita ni,banyak rasanya cerita best2 aku nak cerita,tapi biarlah menjadi kenangan kami berEnam semua,ecceehh aha :D okayy macam mana pon haritu best best best and best gilaa weh ! layan korang punya kepala memang gerekk ! :D





Okayy habis cerita,nak story pasal semalam pulak,haaa semalam petang keluar main bola macam biasa,adalah dalam 16orang kat padang tu main semalam 8 lawan 8 enn macam biasa :D kita orang pon main laa macam biasa, grrrr hujan turun tapi takda kilat pon so layan on jee main bola hujan2 main tapi memang baikk weh main bola time hujan best jee aha lama dah tak main bola time hujan ni,last main pon last year aha :D tapi tapi yang penting team saya menang 10-3 yee harap maklum kemenangan terbesar semenjak aku main kat padang tu muahaha :)) then balik je basah2 aha normal laa main bola main hujan skali aha,balik arround 6.45 gitu.





Malamnya,setelah habis solat,makan,onl kejap semua..masa yang dinanti2kan adalah Manchester United match time ! Yeaah ! Ahaa apa lagi on tv tengok Man U lawan.Aku,Ayah dan juga amir tgk laa bola tu,si abang aku ni amir dia fan LiverFOOL haha.ayah aku ni dia tak kisah dia mana2 jee,tapi malam tadi first half Man U main control jee bola tu but takda banyak attack sangat,Fulham firsthalf main sangat sangat simple dan cara.ayah aku pon sokong2 si fuham ni,si amir ni mula mengutuk2 Man U,aku pon bersabar jee laa padahal dalam hati ni perghh kau tak tengok lagi Man u main macam mana kau nak ngutuk* Bhahaha.so firsthalf 0-0,Second Half aku harapkan Man u main laa cara2 sikit,kejap2 nak wish sikit ni Happy Birthday Old Trafford ! aha sempena 100tahun Stadium Ot ni nak jugak wish enn :D.okay sambung 2Half,aku tengok amir dah pon keluar pergi kerja,si ayah ni mata terkebil2 nak tido aaa tu,aku pon rasa tenang jee tgk bola,ahaa masuk jee 46minit Wayne Rooney sumbat 1Gol untuk man u ! Yeahh ! rooney kau punya gol tak macam belambak pulak season ni enn aha syabas syabas ! Ahaa :D layan punya layan 3-0 kena tibai Fulham.kejap2 aku rasa kalau aku tgk sorang jee laa Man u bole menang,kalau si amir dgn ayah ni tgk skali Man u takda semangat hahahaa :)) apa apa pon Glorious Man United ! :D



p/s : Ahad ini keluar yee kawan kawan HAHA :D

No comments:

Post a Comment