20100331

Aku takut kelajuan Ribery

Salam,
Well aku redha kekalahan Man U semalam di Allianz Arena,Bayern Munich.dengan Attendance yang seramai 66,000 orangt itu.haha takpalah kekalahan tipis 2-1 membuatkan Man U perlu bangkit untuk melayakkan diri ke Semi Final,so aku harap next match Man U repeat lawan dgn Bayern ni hope Man U dapat menang game ni,gilalah kalau tak menang hancur harapan aku nii,nak jugak pergi Final buat kali ke3 berturut-turut kan at least :D Apa2 pon GudLuck Man U !





Okayy now aku nak cerita pasal Frank Ribery(gambar diatas ini yang memakai jersi merah),Yeahhh pada last year Man U memang nak beli dia ni dari kelab bayern,selepas Man U menjualkan pemain terbaik dunia yang dikenali ramai Cristiano Ronaldo,tapi itu lahh si Alex Ferguson ni degil beli je laa enn,tapi ada sebab kot rasanya Harga si Ribery ni 87JutaPound yee haha,tapi takbole kalahkan ronaldo 96JutaPound haha.yeahh no wonder pasal hal tu,okayy malam tadi aku tengok dia main,first half dia main biasa2 jee tapi agak lincah kadok haha,tapii 2nd half Perghh memang kau buat aku gila kat cara permainan kau weh ! Aku tengok dia macam pelesit pon ada,main punyalah hebat ya amat.yeahh aku bole katakan yang dia pemain yang berumur tapi mempunyai ketangkasan dalam bola,pantas atau boleh difahamkan lagi 'Superb Dribbling'. yeahh dia main agak laju yee,aku puji dia main malam tadi hebat hebat :D aku rasa kalau lah gunakan 87Juta Pond beli dia tak sia2 kot,yeahh takpalah Man U ada Wayne Rooney beb ! haha lol okayokay aku tak mau cerita banyak dah tengok je laa gambar2 ni :D

















p/s : Hope nanti Home di OT menanglah aminnn :D Frank Ribery Hebat ! :D

No comments:

Post a Comment