20100322

Glory Glory And Glory !

Hello kawan kawan,ahaa sebelum aku nak mulakan cerita aku ni baik korang korang dan korang View gambar kat bawah ni dulu :D








Haaa sudahkah anda ciew gambar gambar diatas ini?Maka aku mahu mengucapkan Well Done Manchester United ! :D Sebabnya telah membawa kemenangan bermakna menentang Liverpool haha,malam tadi around pukul 9 tengok Debaran Af kejap Ohoo ehh shah keluar?Ayooo apa daa pengundi2 nii ish ishh haha :D Okayy okayy 9.30 Mulanya Match diantara Man United Vs Liverpool ! Weehoo ! First Half game agak perlahan yee rentaknya,aku tergamam dan memuji jugak bila striker liverpool Fernando torres tanduk bola masuk gol seawal minit ke5,wuaahh takpa takpa sebenci-bencinya aku liverpool ni aku memang suka Fernando Torres haha dia striker yang sungguh sungguh Briliant bagi aku :D okayy okayy no hal,aku tengok dengan ayah,tak silap aku dalam minit ke 18 gitu Man U diberi Sepakan Penalti haha aku macam tak menjerit pulak bila dapat penalti enn haha,bagus Macsherano kerana tarik tangan valencia untuk memberi Man U penalti haha :D teruussss Wayne Rooney shoot Woooo ! Reina menepis bola itu dan rooney membalas bola itu ke gawang gol dan GOALLLL ! hahaha gila kejap* :D woo woo Yeahh syabas rooney ! Kau laa Fav Striker In The World bagi aku ;) ahaa first half 0-0.
Masuk je 2nd Half perlawanan agak rancak yee main pon agak laju sikit dibandingkan dgn 1st Half so layan layan punya layan minit ke berapa entah Flether Cross lepastu Park Jing Sung menanduk bola dan GOOOOAAAALLLL ! yeahh menjerit aku satu rumaaa dan ibu pon menjerit dan berkata 'Adikkk kenapa tuu ! esok nak sekola kan?pergi tidur !' Hahaha aku pon syuttt syuttt haha takpa2 yang penting kemenangan Man U adalah kemenangan hebat ! Ahaa aku dengar cerita Chelsea malam tadi seri?whoaaa gerekkk Man U No1 beb heee :D
P/s : Glorious Manchester United ! :D

No comments:

Post a Comment