20100326

Macam2 karenah cikgu untuk rambut aku BLURRRR

Salam,
Nampak gambar diatas ni?Yeahh,kalau aku tau laa harini kena macam ni,baik aku duduk rumah membuta lagi +++++bagus dari datang sekolah hari ni,yeahh pagi datang macam biasa,masuk perhimpunan beratur macam biasa laa enn,aku berdiri senyap tanpa berkata apa2,cikgu panggil budak2 bising naik atas pentas,aku tengok je karenah cikgu tu panggil murid2.Okayy now aku tengok dia,dia tengok aku BAIKPUNYAAA teros dia panggil aku naik ke atas pentas,yeahh agak gembira sehh akuu ! Yehh gembira sangat ni,padahal aku senyap takda kata apa2,but aku tau maybe aku jugak yang salah enn yang pergi naik kan buat apa,tapi kan aku rasa aku punya rambut naikkan dan dah diturunkan balikk,No Wonder lah pasal tu,time atas pentas berdiri dikhalayak pelajar2 sekolah aku..semenjak aku sekolah situ 5tahun tak pernah dipanggil untuk naik sorang2 yee,allrite aku buat muka tak bersalah atas pentas,aku ibaratkan pentas sebagai sebuah stage untuk aku perform ecceehh haha LOL.lepas je dah habis cikgu itu memanggil aku bersama seorang pelajar wanita india yang bercakap banyak,dan terus berjumpa dia kata pasal rambutku bla bla bla dan bla,aku pon turunkan,KAWAN KAWAN nak tahu takk aku hari rabu haritu aku dah cut rambut aku yang panjang tu hingga menjadi pendek yeeee,DAN DAN hari ini dia mengambil guntingnya lalu mengCUT lagii rambut aku sebanyak 4kali cepit kat rambut aku ini,ada faham?takfaham takpa yang penting rambut saya dah jadi macam rambut ORANGYANGTAKBETULMASUKHOSPITALMENTAL ada tahu?okayy no problemo,aku tau aku salah aku REDHA but,hukuman itu tidak sepatutnya berlaku kerana,rambut aku yang sangat2 pendek itu dia guntingnya lagi,padahal aku dah turunkan depan dia,haihhh entahlah aku REDHA,but aku takdalah marah cikgu tu,tapi cikgu ohh cikgu fahamilah perasaan anak2 muridmu :) THE END

p/s : AKU TAK MARAH PON,CUMA SIKIT RASA SAKIT HATI JEE ! Btw Terima kasih cikgu :DDDDDDDDD

No comments:

Post a Comment