20100329

Hari hari biasa sekolah


Pagi bangun kesekolah,disekolah harini perhimpunan ada speech pasal Anti Dadah Kebangsaan,then cikgu adalah kasi ucapan pasal Kempen Anti Dadah ni bla bla bla,dan masuk ke kelas,okayy dikelas macam biasa je kot blaja blaja dan blaja,okayy cuma nak cakap aku dah habis buat nota Perdagangan ! Weeehooo ! Wuaaarrghhh lepas segala tension yang ada kat otak nii enn setelah penat lelah cikgu kasi nota yang Beeeeegiiitttuuuu panjaaaanggg Lol tapi takpalah semua dah siap so aku boleh release kan tension sikit pasal perd,hmm haa ! masa sejarah,haihh pelik jugak harini kenapa terasa bersungguh-sungguh aku belajar sejarah harini,selalunya part sejarah kadang2 curi masa nak tido sebab bosan bosan sangat,tapi hari ni entah macam best pulak bila focus enn,okayyokayy ada peningkatan untuk belajar sejarah aku hari ini GoodDay Ammar ! :D



Lepas je habis sekolah ada pulak lagi kelas tambahan harini,ohh okayy hari ini aku rajin nak belajar Tassawur,tapi sebelum masuk aku dengan si DausEceng pergi kantin beli lah air milo ais enn jalan jalan dan masuk ke kelas sambung belaja Tassawur yang Form4 punya kasi mantapkan lagi Bab2 form4 punya tass,yeahh harini balik agak awal arround pukul 1.10 gitu dah keluar,okay aku ke kantin duduk lepak2 dengan Haitar,Kannan dan juga rohit,so nampaklah kat kantin ada mesyuarat untuk pengawas ramai jugaklah,aku pon duduk jee laa lepak kat kantin tu minum air bebual2 semua then teros keluar pergi bustop,then arrround pukul 1.35 gitu pakcik van aku pon sampai dan balik kerumah :)



Assalamualaikum,nenek pon macam biasa menjawab salam tu haha LOL.terus masuk,Ibu kata ibu ada masak nasi goreng,whoaa perot pon udah lapo ni dari pagi takmakan enn,so apalagi masuk2 bilik tengok amir main game,so makan sambil jenguk dia main game.then then aku tido KOT hahaha,layann penat gilaa hari pulak hujan mau tak masyukkkk, The End :D



p/s : Esok nak sekolah taknak heh?dah lah ada sukan Tara,adddoiii :

No comments:

Post a Comment