20100325

Cuti sempena bangun lambat


Salam,
okayy tajuk pon agak weird sikit enn? haa actually tadi pagi rasanya bangun lambat weh ! gilalah tidur punya best sampai tak perasan jam pukul brapa,sedar2 bangun tengok jam dah pukul 7.30 Haha woo wooo bangun je tengok ayah mana?ayah dah pergi kerja,ahaaa ayah ohh ayah tak kejot adik ehh,takpa2 dalam hati cakap 'bagus jugak enn ayah tak kejot,bole laa aku rehat jap harini ' HAHA lol,so pagi teros kasi tau ibi yang aku bangun lambat,ibu cakap apa pasal tak kunci jam,aku blurrr kejap membisu ehe,aku sebenarnya kunci jam kot tapiii entah haha tak bangun2 si amar nii Weeee :D okayokay takpa harini aku duduk ruma pagi buat kerja math yang tak siap,then baring2 dgr lagu dan ZzzZZzzzZZzz Lol.




Haaa kejap2 ini ada cerita kedua ni,Makcikkk Nathasya Yusof ini hadiah pakcikk kasi untuk makcikk yee sempena birthday makcikk 'City Of Love' (Paris) Weeeee :D


Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to Nathasya Yusof,
Happy birthday to youuu :)


Semoga panjang umur murah rezki dan tahun ni Pmr rite?Do the best okayy makcikk ;) Go for 8A's haha Pakcikk tau makcikk boleh punya Yeaahh ! <333333>
p/s : Woooo esok ada Sukan Tara :D Makcikk makcikk jom ke pariss haha :P

No comments:

Post a Comment