20100217

17/2/2010


Okayy semalam aku bosan bosan dirumah,dan dalam kepala rasanya memang nak keluar menonton movie dengan abang,sepatutnya nak keluar dengan si syaril,wan dgn acap.habis tu budak2 ni tak contact aku malas lah nak layankan.so aku tunggu abang uzair balik dari kipmart,dia punya ke kipmart macam bukak kedai kat kipmart tuu jee enn,faham2 laa maksud aku tuu* Haha.Then bila abang balik teros aku check booking tiket di www.cathaycineplexes.com.my ecceehh promote kejap Harr harr.okayy mula2 nak tgk cte Alice and wonderlands,habis bila tgk balik cerita tu belom keluar haha.so nak tgk cerita 'My name is khan' then fikir2 balik jugak taknak lah.so aku pon kasi idea sama abang uzair ckp suruh tgk cerita Percy Jackson.aku pon tgk lah pukul brapa punya wayang ada tgk2 pukul 5 dah sold out,yang pukul 6.30 punya ada lagi haha apa lagii layankan jee laa.pukul 4.45 aku siap2,masa tu txt jugak dengan si bedah dia kata dia nak tgk abang uzair,haa?apa ada kat abang aku ni?HAHA tau lah kau dh jatuh hati dengan abang aku jangan sampai mcm tu.Haha,entah abang aku kenal kau ke tak weh hahaha.
Then siap2 terus naiklah bas,sampai ke cs.Allah aku malas betul lah kalau kaum2 semut belambakk.orangnya rmai ya amat,so masuklah terus ke lif dan amik booking tiket tadi.ke mcd kejap beli air vanilla shake dan terus beli popcorn dan masuk ke panggung.OKAY everybody ceritanya kalau 10markah aku kasi 9.5markah.korang nak tau mana pergi 0.5markah lagi?aku tolak sebab..kjap2 ada ke neraka ada piano,guitar kerusi semua?HAHA bengong jee enn.tapi ceritanya agak bestlah jugak dia punya aksi2 ada lah lebih kurang cerita harry potter tu,dan directornya pon yang buat cerita harry potter tu enn ehe :)
Dan aku terus keluar dari panggung naik teksi dan terus pulang ke rumah The End
p/s : Bedah kesian kau haha.Okayy perfect day :)

No comments:

Post a Comment