20131207

Selesai Satu Minggu


Assalamualaikum WBT

Alhamdulillah, setelah seminggu lebih barulah dapat aku kembali menaip Blog ni, biasalah kesibukan masa aku di KUIM yang dimana menguruskan kerja-kerja sebagai Urusetia bagi Minggu Mesra Siswa KUIM sesi 2013/14 yang baru ini. Ditugaskan sebagai Unit Persegaran dalam masa 5hari itu membuatkan aku sibuk sementara, kadangkala sibuk ini bagus untuk aku. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar sebagai Urusetia Persegaran.
 
Persegaran disini bermaksud menjaga bahagian Makanan. Ya! Sebut pasal makanan sudah semestinya kunyah setiap kali bila bekerja! hehe sudah pastinya berat badan meningkat hari demi hari. Tapi rasanya tak juga, Pasal bukan sahaja makan, Tapi seperti biasa juga mengangkat barang2 makanan seperti Tray2 lauk-pauk, Bakul yang diisi Nasi (Bakul eh?), Tong2 Air, Lepas tu mengisi air basuh tangan dan sebagainya bagi membakar kembali lemak2 di dalam ni :D
Oh lupa sebenarnya aku dan separuh rakan Unit Persegaran menjaga bahagian Perempuan, Sama juga seperti musim MMS yang lalu juga menjaga bahagian perempuan. 
Cumanya yang berbeza disini musim ni hanya 3++ saja perempuan berbanding MMS yang lepas seramai 7++ perempuan. Sebahagian unit persegaran yang lain menjaga di kaunter Lelaki di Kafeteria KUIM.
Syukur selesai berjalan dengan lancar semuanya. Terima kasih kesemua 8 Unit yang ada. 

Hari ini aku berada di Tambun Perak sebenarnya. Bukan sampainya harini. Tapi sudah 2hari sampai di sini. Di rumah Hakim Ezani ni. Hakim ialah rakan Unit Persegaran sama dengan aku juga merangkap salah satu kawan baikku di KUIM ~ Saja je pi Perak rumah dia ni pasal buat apa nak duduk dekat KUIM tu? Seorang diri? BOSAN ada tahu? Baik dok ikut jalan2 dengan Hakim ni. Dalam erti kata senang nak release tension la katakan. Banyak tau aku punya keserabutan kepala ni. Almaklumlah dunia ni kadang penuh dengan dugaan yang diuji Allah SWT. So aku terpaksalah tempuh dengan redhanya. Hailaaaa~

Ok sudah sampai sini saja, Inshaa Allah Rabu aku pulang ke KUIM dan memulakan pengajian untuk semester seterusnya. Senior sudah sem ni enn hehe :D
Jaga diri pembaca2 semua!  :D

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment