20131224

Bila Mahu Mula Tapi Belum Sedia



Assalamualaikum.

Bila terbaca akan tajuk sebegitu rupa semestinya membuatkan anda tertanya apakah yang dimaksudkan dengan tajuk itu. Sebenarnya bila seminggu yang lepas aku tidak berada di KUIM ini walaupun kelas sudah pun mula seminggu dan atas sebab hendak merehatkan minda yang tak berapa nak rehat lagi ni sebenarnya. Tapi bila sudah seminggu aku pun pulanglah ke KUIM ini ahad hari itu, bila tiba saja hari isnin, selasa dan hari ini rabu mungkin esok khamis dan jumaat barangkali KELAS masih ditangguhkan lagi. Ya! memang aku stress pasal kenapa balik awal tapi tidak punya apa-apa kuliah lagi. Tapi kadang terfikir pula kalau kuliah sudah dimulakan, sudahkan aku ini bersedia nak  memasukkan segala apa yang dipelajari itu nanti dalam cabang2 otak ni? Sangat2lah tidak bersedia. Jadi Mar bersyukurlah sikit. Itu yang dimaksudkan di dalam tajukku itu.

Hari ini cuti umum, tapi punya program ceramah di Auditorium tajuknya "Syiah dan Bahayanya". Sayang sekali dua kali dan tiga kali di atas sebab terlajak tidur lambat bangun tidaklah dapat aku turut serta program di Audi tu. Ayoooo ~ Tidak mengapalah bukan rezekiku harini. 

Sekian. 


No comments:

Post a Comment