20131221

Bakal Kembali TERJAH !



Aku tahu semua yang jadi dalam dunia Allah SWT ini ada hikmahnya. Jadi aku akur aku redha aku cuba juga belajar bersabar dengan apa yang aku sendiri alami. Ya bukan sesi untuk luahan perasaan penulis yang bernama Ammar Ar Rasyid pemilik blog ini ya. Biasalah setiap insan di dunia ini punya masalah. Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. Ya! Aku sekali lagi kena akur memang ada jalan penyelesaiannya. Cumanya yang bakal aku lalui adalah landasan yang serba sedikit ada baharunya. 
*Hekk elehh penulis ni nak main kalis2 pulak*
Bukan aku nak main kalis2 ke apa. Memang aku katakan itu ada sebabnya, sebabnya dunia bakal aku masuk ni dunia lama cuma ada cerita baharu. Inshaa Allah aku cuba aku usahakan walaupun liku-likunya ada sedikit pahit. Biasalah hidup, aku tidak percaya akan hukum Karma, tapi Karma itu seolah-olah wujud. 
Tunggu sajalah balasan dariNya.
Aku bukan marah aku cuma GERAM dan sungguh kurang faham apa sebenarnya keputusan yang dikeluarkannya itu.
Sudahlah banyak ngobrol pulak. Esok aku pulang ke KUIM setelah satu minggu dok bertafakur penuh ketenangan di rumah Johor Bahru ni. Indah di sini selama seminggu walaupun kelas dah mula. 
Lenjan sajalah bak kata sesetangah lelaki Melayu dalam Malaysia ni. 

Ya Rabb, Pinjamkanlah kekuatanMu kepada hambaMu ini untuk terus cekal dan tabah menimba IlmuMu Ukhrawi dan Duniawi ya Rabb... Aamin ya rabbal alamin


No comments:

Post a Comment