20131226

Apa Berlaku Hari Ini




Assalamualaikum,

Cerita hari aku ini agak kebiasaan saja. Hanya melalui hari-hari yang selalunya aku lalui. Tapi apa yang aku katakan itu semua BOHONGAN semata-mata. Kerana apa? kerana aku fikir... Nampak sama Tapi tidak serupa. Macam kurang faham dengan maksudnya bukan? Ya! Aku tidak punya watak yang kebiasaannya hari ini bila kelas pertama semester ini aku mulakan. Tidak seperti watak2 yang pernah aku tonjolkan untuk semester-semester yang lepas. Mengapa? Kerana silalah baca post sebelum ini kebarangkalian faham. Jika tidak faham silalah menyanyakan aku di Ask Fm yang tertera kotak Ask Fm di celah kanan Blog ini.

Maaf pada rakan2 sekelasku. Bukan aku tidak mahu berperwatakan seperti selalunya. Sebab apa? Sebab aku rasa korang semua sudah tahu kenapa aku berpendirian macam tu. Ya! Aku kadang terasa MALU dan kadang aku terasa MARAH pada diri sendiri. Maaf bukan untuk masa yang terdekat ini.


Oh ya tadi petang dok jalan2 sempena hari terakhir Expo anjuran MPM KUIM ni. Beli2 makan dan aku pun dok fikir nak beli Kipas Laptop ni. Dan sudah pun melabur duit untuk membeli kipas laptopku~ 

Sekian hari ini.



No comments:

Post a Comment