20140302

Kelak Akan Diceritakan


Assalamualaikum WBT

yoooo ! Ada sampai seminggu tak aku tak update blog ni? ke tak sampai? ke sampai? Ahh peduli apa pulak, korang reti baca je bukan nak reti tengok aku ni dah lama tak post ke apa enn. Lenjan je la baca heh.

Ok first of all i like to tell uolls... wahh uollsss ada ke dalam kamus dewan bahasa dan pustaka (INGGERIS) ??? haha. Ok teruskan, aku malas nak type panjang2, walaupun sebenarnya ada banyak sangat aku nak ceritakan dan kongsikan pengalaman sepanjang seminggu aku tak update blog ni. Tetapi maaf bukan hari ini. Dek kerana laptopku yang ketiga kalinya membuat hal "windows problem". Haa pelikkan? kenapa pelik? Sebab bila cakap dengan Ayah aka Pak Zin kata Laptop rosak "Windows Problem"..... Ayah jawab "haa? ohh cermin dia rosak eh?". Then what should i....? 
Ok abaikan. YA! Laptopku buat masalah lagi jadi ni update guna laptop Mohd Danial Rafie aka Dent. Dok lepas Laptopku dah habis betul semua, akan aku ceritakan pada kalian yang membaca kisah-kisahku ya!

Akhir kata, Terima kasih kepada HOMSSA, Sahabat Homssa, Semester 6 & Kelab BHM kerana sama2 kita telah menjayakan Program "Festival Tradisional & Keusahawanan Hospitaliti 2014" dengan selamat. Alhamdulillah.
TERIMA KASIH ! :D

p/s : Kisah festival bagai tu aku cerita bila Laptopku dah dibaiki ya. Salam.

No comments:

Post a Comment