20131106

Salam Maal Hijrah 1435



Assalamualaikum WBT 

Ola blogger! :D Udah lama tak mengunjungi blog sendiri. Kemalasan melanda diri menyebabkan aku meninggalkan sekian lamanya blog ni. Post terakhir bertajuk Salam Ramadhan. Helloooooo?! Syawal pun dah lepas. Dah masuk tahun baru Islam dah pun ni tauuu~ Ish ishh berbulan sudah tidak berada di sini. Masih ada yang mengunjungi dan sempat datang singgah baca ke? Jika ada alhamdulillah terima kasih ada juga yang sudi singgah.

Oh ya ! Selamat tahun baru semuanya! Satu Ribu Empat Ratus Tiga Puluh Lima Hijrah sudah! Tahun ini yang perlu kita ingat dan bulan2 dalam Islam sepatutnya kita tahu. Bukan didahulukan tahun2 Januari-Disember tu. Boleh yang tu tapi fokus kita Islam pertama :) 

Inshaa Allah seterusnya akan aku update untuk Bicara Hati. NAFAS barangkali aku tidak lagi akan sambung. Jika ada permintaan yang melampau barulah aku sambung. Kerana apa? Kerana hasil penulisan aku adalah fiksyen. Dan cerita apa yang aku karang itu mengikut hati dan buah fikiran aku. Bila pemikiran kosong idea pun banyak yang kunjung, jika fikiran penuh... aduhai maaflah sampai ke la ni tak update apa2 pasal NAFAS :) 
Jadi pembaca2 NAFAS. Jika anda mahukan sambungannya. Silalah Beritahu. Tapi jika seorang dua tiga saja yang mahukan. Entah macam tak tahulah nak sambung ke tidak. Tak janji tapi pasti akan sambung :) Dun worry be smile :)

p/s : Semoga tahun baru ini kita punya azam yang diredhaiNya. Aamin ya rabbal alamin.
Salam Maal Hijrah

No comments:

Post a Comment