20101208

SPM Is Over NOW ! Yeahhh ! :D

Pheewweeeeiittt Spm dahh habisss wehh ! Perghh tak macam gerekk pulakk bunyi dia enn haha
Haihh akhirnya Perang Dunia dh habiss jugakk Aminnn aminn Merrdekaaa merrdekaaa ! :D furhh selama bertahun - tahun aku duduk kerusi mengadap meja,papan hitam,pen,kertas,segala apa yang ada dimeja tu akhirrnya tamatt jugak Furhhh :| Habiss sudah musim persekolahan aku Hari Ini 8/12/2010 :)

Bye bye bye Smk Dato Usman Awang jumpa lagi tahun hadapan bulan 3 okayy :) Sesungguhnya kau telah memberikan aku kenangan manis,pahit,masam,masin segala semua kenanganlah enn aha tapi aku tetap bangga menjadi pelajar Smk Dato Usman Awang :)

Okayy so apa matlamat aku lepas ni ialah nak mencari kerja sambilan dulu Then nak beli apa yang aku nak beli selama ni :) Then nak enjoy lahh enn apa lagi haha

p/s : Hmm,Btw aku harap result aku menggembirakan aku Aminn :)

No comments:

Post a Comment