20101211

12 December 2010

Kadang2 memang bosan bila hari2 duduk termenung jee kat rumah,lepas je habis Spm perghhh duduk kat rumah hari2 dah macam orang tak betul dah aku nii haa,bilo lah nak keluar bersiar2 nii Haha,sungguh taktahan aku bila hari2 mengadap benda yang sama jee kusut kusut ehh :|

Manalah pergi geng2 aku ni,petang adalaa sekali sekala main bola tapi ramainya macam hampehhh Blurrr.Kadang2 terfikir jugakk bilo lah nak main futsal lagi nii haa Kaki gua dah gian ni madah bola padang jee bosan jugak aku kadang2 haha.Wahai geng2 futsal jom lah deal lawan ! aku dah habis sekolah korang2 pulak takda hampehh betol laa time aku nak spm ramai jee nak ajak aku bebal betullaa korang ni takboleh pakai.

p/s : futsal laa futsal laa futsal laaa futsal please.

No comments:

Post a Comment