20101202

Aku rasa ' LEGA '

Welllcoomeeeeeeee Bloggg ! fuhhyooo ! lama tak mengadap benda alah blog nii haha so sekaranglah time aku nk blogging balik kata orangkan Ahaa :D

Pheeweeeeeiiittt ! Spm Almost Overr wehh ! tinggal 1paper jeee lagii aku ni ! Yeahhh mcm cool je bunyikann ? takk gerekk namanya tuu ? haha tapi apa2 pun last paper Perd tu weh ! Ayoyoyo,takpa2 Ammar Ar Rasyid ! You better Study subj itu sekarang yeee bukan dok ONLINE jee, hahaa kesah apa aku enn ? 1paper jee lagi HAHA waa akuu suka pulakk enn aha

Hampir 2weeks aku berperang akhirrnyaaa nak dekat habiss dah,lagi 1 hari jee weh jumpa sekolah.kadang2 rasa rindu pulakk nak akhir2 sekolah ni enn but takpa MERDEKA akan aku sebut nanti ! haha Lol

Okayyokayy sampai sini jee cukuplah Btw Perdagangan ! Kau datanglah dekat aku ni dengan soalan2 yang simple and mudah haha InsyaAllah aku akan buat soalan kau dengan The Best :)

No comments:

Post a Comment