20100629

Selasa ataupun Teusday


Pagi hari ini sekolah adakan sambutan Hari Koperasi Sekolah.so agak menarik lah pagi harini sebab ada show2 yang agak memang lawak yee hoho.adalah beberapa budak form 1 ke 2 itu buat show pagi tadi.memang terrbaikk lawakk dia buatkan orang2 di dataran tadi terrgelakk sampai pecah perut haha Lol so perhimpunan pagi harini memang perfect :)



All rite ini ceritaa aku memang takpuas hati dengan diri sendiri haha,so dalam arround 10gitu hidungku mula merah dan tiba2 macam rasa pening jee,apa lagii resdung sudah masukk habisss habisss.start jee pukul 10 aku dah takboleh blaah nak tahan selsema aku.rasa macam menyiksa ada jugak pasal gua dah takboleh nak menahan selsema nii,air mengalir jee nak keluar dari hidung Euwwww HAHA.mintak tisu kat matnor takda pulakk haihh blurr blurr aku tadi.sampai masuk makmal aku taksalin pon nota yang cikgu kasi pasal dah memang aku nak hentak kepala kat meja.
Jam 1 aku ada kelas tambahan harini,patutnya BI,then Teacher takda disekolah harini so aku ingat nak balik mula2nya.tapi budak kelas ni cakap ganti BM pulakk,perrghh aku dah macam ni nak suruh aku stay kelas tambahan pulakkk,aku hadirkan je lah diri enn.pasal aku rasa sepanjang aku sekolah takpernah 1hari pon kot aku miss kelastambahan nii woohhoo credit jap untuk aku HAHA lol.so masa kelas tambahan aku bukan je focused sangat pon kot, amek kertas baring atas meja hua hua kepala dan badan panas yee.sampailah 2.30 teruss lah aku pikul beg dan balikk.durhhh sampai ke petang selsemanya yee haihhh
p/s : Durhh janganlah datang selsema ni waktu aku sekolah pleasee laaa enn Durhhh.

No comments:

Post a Comment