20100625

Hujung minggu cuti


Salam,

Heyyoo ! weeeitt weeeiitt jumaat beb harini,so apa lagi?aku memang suka bila tiba time
weekend ni pasal cuti sabtu dan juga hari ahad beb ! boleh cool kan otak tenangkan jiwa sebentar harr harrr lol :D tapii tapiii aku takboleh lah selalu weekends ni nak relek kan otakk jee enn,gila apa? gua nak spm lahh derr ! Apa lagi homework kena buat,kena baca buku,kena buat latihan kat
rumah ! Hoooo hoooo.itu semua perlu aku lakukan utk setiap hujung minggu lepas ni,pasal hujung2 minggu yang lepas2 sebelum ni aku selalu sangat buat tak tau,buku pon tak bukak homework pon tak siap HAHA jujur siakk aku Lol.

Allrite seperti semua budak2 form5 johor darul takzim sedia maklum,Trial Spm akan bermula pada 16/8/2010 Wooo woooo tinggal brapa bulan jee lagi enn,Spm lagii lahh aduuhhh.
Aku ni dah sedia ke weh? Hurmmm BLURRR Lol apa2 pon aku kenalah buat yang terbaikk enn Haa yo laa kau amar jangan cakap lebihh suderrr* HAHA

p/s : You can do it Ammar Ar Rasyid Mohd Zain ! Ahaaaaa !


No comments:

Post a Comment