20100606

Lama kesunyian Blog ini :)

Sudah lama aku tak menjejak untuk menulis apa2 cerita di blog ni.Lama lama dan lamaa sangat
kan?furhhh bukan tak sempat atau apa,cuma kemalasan yang melanda difikiran dan tangan aku ini untuk menaip cerita2 yang ada ni.Banyak jugak kisah2 menarik sepanjang aku tak update blog ni,memang ada niat nak mengUpdate,tapi entah bila On kan saja pc aku rasa macam 'eh nak ke taknak update?' haha,last2 tak update jugak enn?aha :D

Ini lah first update aku lepas beberapa bulan aku tak menjejak ke blog ni,whoaaa terasa rindu jugak nak update blog ni macam last year,but tahun ni aku fikir terlalu banyak kot,tension arr doe SPM tahu?Haaa, so kepada2 pembaca blog aku ni,biarlah aku lepaskan study aku utk spm ni dulu then aku update laa yee(eccehh macam ramai jee pembaca blog aku nii) HAHA.Lepas ni aku update la jugak,but jarang lah kot rasanya,pasal Spm tinggal brapa bulan jee weh.adoi adoiii gila otak aku ni Haha LOL.

All rite pembaca semua later i come back and update i punya blog yee WahahaBoii boii :)

No comments:

Post a Comment