20100126

Aku tidak stabil tiap2 pagi






Salam,

SELSEMA ! Ini lah aku bila time pagi2 selalu sangat berlaku gambar kat atas ni,adoi entah kenapa aku selalu sangat kena.kira aku ni Resdong laa bak kata orang2 kita ni kan.tension aku dibuatnya hari2 macam ni,haihh bila time dekat kelas susah nak focus sangat sebabnya penyakit ni selalu jee datang tiap2 pagi,nak tau pulakk penyakit ni datang ada pulak masanya tuu,ayayai.pelik ohh pelik sungguh.siapa yang resdong ni korang2 semua tahu lah betapa menyeksanya nak menahan SEKSA nya itu.hahaha.tapi aku rasa dah biasa kot sebab tiap2 pagi sure kena,but takdalah hari2 tapi memang selalu,jaranglah tak kena kan.Ahaa but its okayy lah,i know how to take care my self and this Selsema yang bengong ni.haha.tapi tapi kan selsema ni bukan je tiap pagi je aku kena,kalau agak2 tempat tu panas then berhabuk ke enn sure dia punya Attack fuyyyooo ! faham2 jee lahh.merah lah hidung aku,korang pernah tgk hidung aku merah?hahaha sure terguling2 korang melalak bila tengok hidung aku macam BARDOT.hahaha,Okayy tutup cerita pasal kes resdong aku ni.kalau nak cerita memang takda jawapannya aku ni.ahaa :D




All rite 2010 ! tahun ni.yeah memang ramai jugakk yang tahu aku ni dilahirkan pada 1993 kan kan?so 2010 ada lah tahun apa kawan kawan?Aaaaa apaa diaaa?Spm?Yeahh gerekkkk haha.apa diaa?tak tau lagi Spm tu apa? Ish ish ishh Sijil Pelajaran Malaysia ! Haaa amikk hengkauu ! Hahaha,kejap2 ketidakbetulan aku sebentar* Harr harr.okayy tahun ini aku rasa baru dapat feel untuk belajar sepenuh hati dan jiwa raga aku,sebab sebab apa?Aku rasa tahun2 sebelum ni,aku banyaakkk sangat main leka semua,entahlah asyik2 main main main,dan Words yang aku selalu dengar ialah 'MALAS' tentang diri aku ni.bukan apa Malas nk belajar jee.benda lainn semuaa aku rajin doe.haha,normal lah time tu kita tak sedar lagi apa arah tuju kita kan.tapi bila aku dengar je cikgu kata 'Tahun ni tahun last awak,tahun ni jee kena belajar betul2.,tahun depan takda dah' Okayy yess aku tau tahun depan takda lagi aku untuk sekolah.baru aku sedar tahun2 sebelum ni aku selalu malas jee,so aku rasa tahun ni aku nak buat yang terbaikk.tapi tapi kan ada part jugak time petang2 dah balik sekolah,terasaaa lemahh jee badan nii nak buat HOMEWORK.haha.normal lah Syaitan ada dimana2 kan kan,dia lah sentiasaa menggoda aku 'Ammar ohh ammar janganlah kau buat homework,tidurlah tidurrrlahhh' ZzzZzzzZzzz......Haa maka tidulah aku masa tu.Muahaha :)) tapi takdalah terlebih tidur.agak2lah,dulu bila aku nak tidur jee jangan fikir apa dah terusss Membuta tanpa memikir masa depan.Haha,but sekarang bila nak tertidur je time Hw banyak aku terikir eh hw dah siap ke belom ni aku nak tidur?tahun ni nak spm ni,Haha itu lah selalu yang aku fikir,then terus sedar balikk buat lah hw,tapi manusia ni ada kekurangan kalau dah malas tu malas jugak nak buat kan kan amar?Hahaha.But no wonder lah this year,aku memang nak buat yang terbaik punya InsyaAllah :) Subjek yang aku nak betul2 nak ke depan adalah Subjek Math ! yeahh ini lah sub yang paling aku lemah sejak aku darjah 1 ! Hahaha.takdalah masa darjah 6 aku pandai math ni,siap buat soalan sendiri lagi tuu.haha but bila masuk form1 je semua dah tercicir masuk form2 form3 dan seterusnya form4 aku dah tak tau apa.HAHA.selalu jugak failed kot.Haha.tengok2 aku jujur tauu ahaa.mengakulah kan memang Math ni lah subjek yang aku lemah sangat,hee :D but tahun ni bila cikgu math masuk je aku memang 98% tumpukan perhatian,yang lagi 2% tu diam2 sudah lahh macam korang tak tau sebagai seorang pelajar.hahaha :)) All rite to kawan kawan aku yang tahun ni amik Spm jugak study smart and study hard too yarh ! Dont worry if korang kurang pandai ke apa,janji korang dapat apa target yang boleh membanggakan untuk korang spm nanti ! :D Okayy ! Chalo chalo ! :)
p/s : Aku nak demammmm ! Hahaha :D

No comments:

Post a Comment