20090928

Kembali Update Ini Blog

Hello hello semua pembaca blog aku ni.lama dah tk update nak ikot kan last update masa malam raya masa tu agaknya.heee.lagi pon aku jarang online watu raya masa tu,kalau onl pon kejap je tk amik lama.sebab abang aku yang pulang dari ibu kota tu pakai pc ni,so aku tkdpt lah nk update blog sangat.hehe :DD

------------------------------------------------------------------------------------------------

Yeahhh raya dah 1minggu berlalu,hmm raya not so bad lah.tapi kadang2 mmg sangat2 bosan raya tahun ni.hmm entah sebab rasanya rindu kat kampung halaman kot.lama dah tk balik sana,last raya kat kampung pon 3tahun lepas,tu lah terkenang jugak masa dulu malam raya kat kampung ramai sedara mara datang balik lepas tu budak2 semua buat kecoh bakar mercun2 semua main bunga api,ada pelita semua.haihh rindu rindu,tapi tahun ni aku beraya di johor bahru rumah sendiri je.takpe lah dah bertahun tahun raya kat sini,paling2 pon pergi s'pore,tapi tahun ni raya tk jejak s'pore pon.sebab nenek ada kat rumah jb ni,uncle aunty semua bnyk yang datang rumah je.tu yang tk balik s'pore.ya ya aku pon bosan duduk ruma 24jam,mengadap tv main ps2 dengan abang second aku then apa yang aku buat tak beraya sangat pon.ada pon orang ramai datang rumah je beraya.so raya tahun ni tak banyak pon yang aku perlu cakap hanya duduk ruma menghabiskan waktu lapang yang ada dekat rumah je.hmm.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Lepas tu harini first day school jugak after 1week dh cuti kan.haa pasal sekolah sekolah sekolah !.

AKU MALAS NAK CERITA PASAL SEKOLAH ! Full Stop !


-------------------------------------------------------------------------------------------------

p/s : Takde ke 1hari tu hari paling bermakna untuk aku?tolonglah ! :(

No comments:

Post a Comment