20090907

Happy Birthday Amir Shariff !




Yahooooooooooooooooooo !!!!!!
Kau dahh tuaa!haha.Okayokayy semalam 7sept harijadi abang aku Amir Shariff Bin Mohd Zain!
Ahaha lupa kot harijadi abang sendiri semalam.masa ahad tuari ingat memang nak wish pon,tapi semalam masa dia balik keje baru tersedar hari jadi dia semalam,ayah yang kasi gempakk harini birthday amir,katanya.Haha.Patut lah semalam belanja makan luar semua.Woaahhh bagusbagus :DD

Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamat amir shariff,
Allah selamatkan abangkuuu :DD.


Yeayyy selamat harijadi yang ke18tahun.hahaha,kau kira dah tua lah sehh dari aku.Ahaha :))
Semoga panjang umur murah rezki.semoga hidupmu diberkati allah,jangan jadi gila selalu,kerja tu elok2,bila kau nak sambung blaja?Haha.Dan dann tak lupa nii.dh kerja tu.gaji belanja2 lah aku ni.takkan asik belanja cd jee takgempakk arr.belanja lah beli baju ke beli beg aku ke.Waakakak :))
Okayyy walau apa pun kau abang yang best aku ! yang gempak selalu ajar aku macam2 dan skill main bola tu ajar lagi kat aku tau!tau lah kau terer main bola.heee :DD dan dan ajar aku math wehh next year aku nk spm!HAHA.
Gud luck untuk masa2 akan datang bro !.


p/s : Aku sayang kau lah amir ! :DD

3 comments: