20090809

Ujian Disekolah Harini

Yah yahhh update blog.Weeeeeeee :)

Okayokay sebelum aku nak cerita apa yang aku buat hari ni.
Aku nak ceritalah pasal malam tadi.
Manchester United Vs Chelsea Community Shield cup
Wuaaarrghhh!!!.Evra bongok!.Amik penalti pon slow ya amat!
Kau passing kee kau sepak ngokk?Haiiiyyyaaa!
Kan dah kalah.haihh.tapi takpe laa.macam mana sekali pon aku tetap bangga laa kan
Main sampai penalti.rooney kau penyelamat manu lahh!.Haha.
Man U pon main okay apa.tapi malam tadi reff memang ada sikit bangsat.Muahahaha :))
Glory glory Man United!

Man U (2) Vs Chelsea (2) Chelsea menang penalti 4-1

-----------------------------------------------------------------------------------

Tadi pagi bangun awal pulak seyh.hee.bangun pukul 0545.Haha.padahal malam tadi rasanya lewat tidur.almaklum laa malam tadi kan ada bola :DD
Then pagi bangun terus amik kertas2 yang penting sebab harini ada ujian kat sekolah :)
Lepas tu terfikir nak bawak air pulak kan.yee laa fikir fikir balik nanti kat kelas ujian dah lah cepat haus kan.heee :)
Dah kemas kemas semua naik lah van pergi sekolah.
Pagi tadi kan hujan so tadi takde assembly whooaaa best best haha.terus naik kelas masuk kelas tengok tengok semua meja dh susun nak ujian.aku amik meja hujung skali.sebelah tingkap.senang sikit lagi pon banyak angin masuk.Muahaha :))
Hari ni ada ujian Bm,Math,P.islam dengan Bi.ayooo harap harap lah boleh buat.
Sebenarnya sebelum ujian ni aku ada bagi tahu cikgu hafizah kali ni ujian aku buat yang terbaik.taknak main main dah.so harap haraplah dapat score yang baik Heeeeee :))
Jam pon dah pukul 0745 cikgu hafizah pon pass kan kertas solalan Bm.
Dah dapat kertas bm.then ada soalan karangan berpandu.okay lah kot rasanya sebab soalan dia pon tak susah.dia suruh buat cara2 untuk memupuk semangat patriotisme.Haaa senang kan?Haha.aku pon buatbuat then teringat masa last two weeks cikgu ada ajar cara buat pendahuluan.then rasa macam yakin sikit nak buat karangan tadi.alhamdulillah boleh buat rasanya.amin :DD

lepas tu ada paper math whoaa.aku dah lah lambat pickup math ni.so agak agak laa kot tadi math.rasanya boleh la kot buat.soalan pon boleh tahan jugak.Haha.tapi kan ujian 1jam jee dia bagi masa.entah rasanya ada yang takbuat sikit math tu.tinggalkan jee.maafkan saya yee cikgu adilah.Wakakaka.habis je paper math terus bunyi loceng rehat.harini terasa macam lapaa jee tau.selamat lah bawak duit lebih.terus ikot budak budak ni turun rehat.at the same time jugak aku,tuek,syaril,anam ngan si syafiq ceritalah pasal bola semalam.kita orang kutuk2 si evra sepak slow ya amat!Haha.then kat kantin tadi aku makan mee sup.tapi kan aku tadi letak sambal kicap banyak seyh.haha.kau macam tak berapi telinga kau amar!.Muahaha :))
Lepas tu dah makan cepat cepat beli air huaahhh lega sikit.hee.dah lepas habis makan aku ngan tuek pon jalan lah nak naik kelas lepas tu ada minah 2ekor panggil2 aku.dah lah kat tingkat 4.pastu nak usya2 aku lak.nak tau siapa?Nurrin dan juga Syaf(Ada hati korang nak ngorat aku)Wakakakakaka :)) takde laa diorang saja jee panggil aku.heee :DD
So aku sambung laa jalan lagii naik atas then jumpa minah minah ni kat atas.si nurrin tegur.amar okay laa tu rambut kau.aku pon angguk jee yee laa okay.haha.sebenarnya semalam ada mamak tu potong rmbut aku kurang betol sikit.haha.then nurrin kata semalam ada budak nama E dengan dia.Whoaa sukaa kau eh?haha.takpe takpe aku tau dia suka kau.kau jee jual mahal
Ehh bagus bagus jual mahal nii.buat apa nak jual murah2 kan nurrin kan?HAHA
Okayokay lepas tu aku pon bla laa kan nak masuk kelas balik.

Okayokayy paper P.islam.
Woww macam makin susah jee cikgu soalan?haha.but okay la boleh buat :)
Then habis tinggal kertas bi.Haaa.nak tau.dah la masa 1jam jee.tadi si amar ni teryidur 15minit.haha.Lepas tu cikgu perdagangan aku cakap kat budak2 kelas.haa tengok si amar tu.
Time tak exam tidur.time exam pon tidur.bagusbagus senyap jee.takmacam awak semua memekak jee.Wakaka.Cikgu puji saya kaa perli saya?hahaha :))
Then rushing buat paper bi selamat sempat hee.loceng balik pon bunyii Krrinnnggg!
Haha then semua gerak keluar beri salam kat cikgu keluar kelas.
Ada cerita lagi.tadikan masa balik.si shehan yang agak bersaiz besar panggil aku
Dia cakap,weyh tolong amikkan payung kat kelas aku.haha.aku pon fikir.yee laa.kesian kau susah nak naik tangga kan?so aku pon naik amikkan payung dia.haha.Then die pon cakap terima kasih
Sama sama shehan oiii.yang kali kau jangan lupa.haha :P
Then lepas tu berbual dengan azmir bla bla bla.van pon sampai.balik balik jee rumah tengok2 ibu ayah ngan nenek aku nak keluar kejap.so tinggal lah aku dan abangku dirumah berdua
Hehehe cerita aku harini agak panjang sikit.Hahaha.Comment2 silakan :DD





4 comments:

  1. ngorat kau? eeuuww. baek aku ngorat E.

    jual mahal tu ade laa sket.
    aku ngaku neh weyhh. haha.

    rambut kau oke laa.
    aku ckp lagii neh.

    a'ah.
    jual mahal laa.
    murah ape class.
    ta tahan lame.
    haha.
    bongekk.

    ReplyDelete
  2. Hahhaa.mana tau kau nk jeles kan E nak ngorat Aku.Wakakaka :))
    Haha okayokay terima kasih bg aku kurang okay.haha
    Tu laa ingat pesan aku tuuu!
    Jual mahal!
    :DD

    ReplyDelete
  3. hahaha ;)
    i support the blues ok ,
    dah mmh hebat. nak buat mcm mne kan ,
    dari MU mhrapkn ronaldo je dulu ;pp

    ReplyDelete
  4. euw.
    ngorat anda?

    ReplyDelete