20090821

Hari Pertama Puasa

Yeaayy yeayyy puasa
Hari ini first day puasa memang bersemangat seh.heee.pagi pukul 0445pagi ibu dah kejot,suruh bangun sahur.Then aku cakap kejap2!10minit lagi.Hahaha.biasalahkan membuta ni best.HAHA
So lepas 10minit bangun laa aku terus ke tandas basuh muka lalu keluar terus duduk kat meja makan dengan keluarga.heee
Masa sahur tadi pagi makan nasi dgn ayam jee.agak laa kan pagi2 dah makan nasi.terima ke tekak aku ni nasi pagi2?Muahaha.tapi tkpe demi puasa(ayat tkbole blaa)haha.
Lepas tu rehat kejap 15minit terus sambung membuta balik.aku rasa tadi pagi bangun dalam pukul 1000pagi kot.then tengok2 aku sorang je yang dh bangun,yang lain tengah dibuai mimpi.Ahaha :DD

So tadi pagi onl onl membualkan pasal topik puasa :)
Ehh ehh hari ni jugak kan.satu hari txt dengan Dia tau tau.heeee.best gila.haha :))
Then then skip terus nak buka,commentho dengan jime,Jimee Jimee nanti pegi lah belikan amar ayam percikk.terasa nak makan sehh!.Haha,dia cakap alaa mintak lah babah amar duit beli sendiri..Haha.takpe takpee jime nanti amar beli jangan nak mintak2 okay!HAHA :P
Okayy tadi buka makan kueh tiaw,ibu masak then adalah jiran kasi lauk2 yang ado.
Then time buka tergelak2 bosa membuat lawak2 ngokk bersama2 abang2ku.haha.thenthen kan
Ayah aku bole pulak terkentot nii.Hahaha,lepas tu cakap.ohh sori sori tak sengaja!dah nak terlepas taktahan sangat!.Muahahhaa :)) lagi kita orang terbahak2 ketawa.haha.layan layan.
Kenyang dah semua terus solat berjemaah dengan famiy solat maghrib,then solat isyak lepas tu buat solat terawih sama sama dengan ayah,ibu abang,amir dan juga nenek :DD

Perfect day :DD

No comments:

Post a Comment