20090805

Dia lahhh!

Ammar Ar Rasyid! Nur Asyiqin Ishak baru topup ni.Sory tau.



Wuaaaaaaaarrghhh!tau tak i tunggu you txt i dah brapa lamaa?Hahaha.
Syiqinn rinduu youu.Muahaha :))
Nurrin aka momo dia dah rply txt aku.gila lah sukaa jee akuu seyhh :DD

You you nanti sabtu ni onl laa.i ada nak bagi sumthin kat you.Ahahaha
But malam td txt kejap jee.tapi puas jugak laa kan.haha.

Tadi pagi masa beratur si nurrin panggil aku nak bagi hasil project yang dia buat untuk aku
Masa tu pelik jugak satu drawing block dia bagi aku(drawing block kee benda tu weyh?)HAHA
Then masuk kelas baru lah tgk.banyak jugak dia buat kan untuk aku
Aku suka yang ke 3 tuu.hehee :DD
Memang semua cantik laa.
Thanks weyh.then nak kena turun bilik math sebab cikgu farahnajwa panggil turun kena buat exam perdagangan :)
Masa nak turun tuu tersempak dengan nurrin.then tegur dia.hoyy.haha.lepas tu dia ckp lah dah tgk ke belum.dah dahh nurrin.haha.then dia bebual laa.bla bla blaa.dia ckp DIA dh rply txt kau belom.Nurrin!! Dah weyhh.aku sukaa gilaa!.HAHA.Lepas tu sampai bilik math terus masuk nurrin blaaa.Ahaaa :))

Then kat sekolah tadii takde apa yang best.belajar macam biasa.then terdengar announcement
ada jadual baruu.mak aihhh.tahun ni brapa kali tuka jadual laa cikguuu?Haiyaaa.tapi takpa laa
Sebab pengetua baru kena je laa ikut arahan.Haha.
Lagi lagi apa yang ada kat sekolah?hmm,takda tadi masa rehat suruh umar belikan air kotak dengan rotii jee,lepas tu belanja dia 50sen.cukup laa kan?Ahaha.


Okayokayyy Nur Asyiqin I miss youu ♥ :DD

1 comment:

  1. drawing block laa. tape. aku ade byk kat rumah.

    lawa ka? hee :DD

    ammar ar rasyid kedekut. haha. sbenarnye kau takut kene tahan kan psl rambut kau tu.

    ReplyDelete