20140216

Homssa Bersama Fatimah Al-Zaharah

Assalamualaikum WBT

Syukur alhamdulillah, Semalamnya aku dan rakan2 dari KUIM dan persatuan fakulti Homssa telah selesai mengadakan program Homssa bersama anak2 yatim Fatimah Al-Zaharah di Bukit Katil Melaka. Aku sebagai dok jadi timb pengarah ni dok sibuk minggu lepas untuk selesaikan program ni. Syukur semalam dah selesai program yang dicadang 2bulan sebelumnya ni. Walaupun letih tapi cukup memuaskan. Terima kasih kepada warga Kompleks Anak2 Yatim Fatimah Al-Zaharah juga adik2 FAZ yang sama2 memeriahkan lagi sukaneka yang Abang2 dan Akak2 KUIM buat tu ~
Ok nak diceritakan pasal semalam, dok jadi Timb Pengarah pun sebenarnya kena main game2 yang diberi oleh Urusetia2 yang ada tau~ dalam kumpulan aku tu adalah 3orang dari warga fakulti aku juga junior aku dan 4orang anak2 yatim FAZ. Semuanya sempoi2 semuanya sporting. Ahh nak cerita rasanya macam banyaklah. Biarlah cerita disimpan menjadi kenangan hidup ni :)

Beberapa keping gambar utk tatapan anda

 

YDP (Kak Ain), Dent dan Kak Su :D


Inilah ahli kumpulanku ~ 


Dok main game BOM ~ Walaupun tewas ~ Tapi PUAS!


Aku & Dent bersama anak2 buah masing2 ~



Lari kejar tepung kee adik2 oii~


Tiup cari gula ye


Dok bisik kat adik ni cakap "Pokok2 janganlah merajuk, saya sayang awak"


Last2 aku yang kena jadi leader...


Buat aksi Gyiomi ~



Sesi pemberian hadiah bersama Penysarah fakulti~



Yeaaayy :D

Terima kasih kepada Pengarah Hakim, Timb Pengarah Ammar , YDP Kak Ain, Pegawai Pengiring, Urusetia serta Peserta2 dari kalangan HOMSSA, FPH & Anak2 Yatim Fatimah Al-Zaharah. Syukran jazilan :)

Alhamdulillah sangat menyeronokkan :)









No comments:

Post a Comment